Inlägg från: Fru Cinderella |Visa alla inlägg
  • Fru Cinderella

Mars/April brudar!!!

2007-03-24

Men så kul

Äsch Let's dance kan du ju banda!!

• Fru Cinderella

2007-03-24
    Mysko att de inte kom i går.. får hoppas på ikväll då, de kanske kom på att Let's dance var på TV ;)

• Fru Cinderella

2007-03-24

Lät som en fantastisk dag/kväll.. riktigt kul.. undrar när min blir av.. om jag nu får någon!

• Fru Cinderella

Bens wife

Skickat

• Fru Cinderella

Bens wife

Visst är den

• Fru Cinderella
    Wohooooo

Sista osa dagen på onsdag och det är bara 2 som inte svarat än.. duktig släkt och vänner *klappar på huvudet*
  • Fru Cinderella

Sitter ÅTERIGEN!!! med den där f-bannade bordsplaceringen.. ger snart upp! Det går ju bara inte att få folk nöjda *suckar*

Hur hårda är ni på att alla måste känna någon de sitter bredvid?! Jag har försökt och försökt.. men jag hittar ingen röd tråd. Den finns helt enkelt inte!

• Fru Cinderella

Lillan72
    Jo.. själv önskade jag att vi hade runda bord just nu, låter ju så mycket enklare ;)

Har verkligen helt kört fast.. ska nog vila på den en vecka eller så.. *andas in andas ut*

• Fru Cinderella

Det är jag, tro mig

• Fru Cinderella

Luscinia

Vad sägs om att ställa in ALLA planer om det du nämnde ovan för dagen och ta ett "Power-break" Även fast du känner att du inte har tid så tror jag du får mer tid om du faktiskt gör det.. ta ett skönt bad.. ta en promenad.. skäm bort dig själv lite och ta itu med allt i morgon.

Det brukar jag göra när det känns riktigt förjävligt själv.

KRAMAR

Svar på tråden Mars/April brudar!!!