Inlägg från: lightfish |Visa alla inlägg
  • lightfish

14 juli 2007, del tre

Hej tjejer!

Nu har jag hittat hit :D
    Var ute på stan med min tärna och försökte leta klänning åt henne men det finns ju knappt några korta klänningar än. Tråkigt :(

Annars ska vi träffa fotografen imorgon, det ska bli kul!

• lightfish

Gabbies

Tack för att du frågade :) Ja då, det gick jätte bra hos fotografen. Hon är en trevlig och mysig tjej och är, av allt att döma, en bra fotograf och sen är hon helt ok med priser :D 8500 kr betalar vi för porträttbilder, vigsel och mingel utanför kyrkan (ca 3 timmar) Sen ingår tackkort 30 st samt ett album med 50 kort och en cd-skiva med minst 250 bilder i både färg och svartvitt. Vi skrev kontrakt igår så nu ska vi bara betala henne lite så är det klart :).

Kul att få bestämma maten,vad blev det? :)
    Själv tänker jag göra det i april när festlokalen öppnar för säsongen och de har satt de nya fasta menyerna.

• lightfish

Gabbies

Din mat låter jätte god, kan vara skönt att inte krångla till det för mycket. Vad mysigt att lokalen ligger nere vid vattnet! :)

BrudJuli2007
    Kul att du hittat hit :)
    Vart hamnar ni på bröllopsresa? Själva lutar vi mot Azorerna :)

• lightfish

Gabbies

Vad spännande!!!! :D Vad blir det???

• lightfish

Örebroare

Jag tjatade lite på min Niklas hur viktigt det är för mig med FINA bilder att kunna ta fram i framtiden. Och så förstod han att det kanske var bra att ha fotograf så länge som vi kommer ha. Men visst, jag hade gärna tagit henne hela dagen: fått med mina förberedelser samt bilder på festen och tårtan... Nåja, det blir bra ;)

Om inbjudningarna... Jag har sjutton olika ideer men får se hur de blir. Funderar nästan på att köpa lite saker imorgon och pyssla med :)

Gabbies
    Jätte vacker klänning verkligen!!! Och vilket pris :D Ursöta ballerinaskor :) Mina är enklare men jag ska trä ett band så jag ska snöra dem lite löst upp på benet.

• lightfish

frokennina

Nej, du är inte jätte sen med allt ;) Men klänning är det dags att ta itu med om jag säger så. Beror ju lite på vart du bor men jag rekommenderar Lilly på Karlbergsvägen här i Sthlm. Verkligen vackra klänningar på även om de kan se hur trista ut som helst på bilderna. ;)

Jag har inte tagit tag i det här med inbjudningarna än...men jag vet att det måste vara klart snart då jag har vänner som måste lämna in semestern senast sista mars.

• lightfish

Gabbies

Någon messenger adress? :D
    (min: lightfish79@hotmail.com)
    Jag är oxå lite längre än min blivande och trots alla hans uppmaningar om att jag ska ha klack har jag ändå ballerina ;)

• lightfish

Gabbies

:D :D :D :D :D

• lightfish

frokennina

Dessvärre inga erfarenheter från den sidan av Sverige ;) Men kolla i någon Gbg tråd? :)

• lightfish

Andromeda

Om fotograf:
    Nej du är inte den enda, vi betalar 2000 kr nu eller hela.
    2000 kr och då är bokningen klar ;) Sen ska resterande belopp, 6500 kr, vara betalt senastt 1 månad innan den 14 juli :)

Svar på tråden 14 juli 2007, del tre