Inlägg från: Örebroare |Visa alla inlägg
  • Örebroare

14 juli 2007, del tre

Attans, såg inte att ni hade startat en ny tråd! Men skit i den jag startade isf, blir bara rörigt med två!

• Örebroare

Vad kul att ni är igång som vanligt! Och kul att du Duschess skriver igen, det var längesen!

Har ni haft en bra helg tjejer? Jag har gjort mitt bästa för att ha en bra helg, svårt när M2b är bortrest. Han åkte till USA den 9 januari och ska vara borta i en månad!!!! Som tur är så ska jag åka ohc hälsa på honom, men det känns ändå väldigt långt!... suck

• Örebroare

Han jobbar. Han är anställd av ett företag i USA, han har kontor här i Örebro och jobbar härifrån Sverige. Han är ansvarig för de europeiska kunderna, men nu gör han kundbesök i USA.

Så så är det!

• Örebroare

lightfish :
    Låter toppen med fotografen! Wow vad mycket bilder ni får! *lite avis*

Gabbies :
    skönt att du har bestämt dig för lokalen! fint med utsikt mot vatten!

Och JA, jag har tänkt på att vår bröllopsdag närmar sig med stormsteg! Det händer mer nu också!

Jag har setat hela kvällen med inbjudningskorten, hm, mycket jobb!

Jag har också sett ut tyg till min klänning och tärnornas. Jag ska förmodligen sy upp alla och vi ska till sömmeskan igen på fredag för att ta mått!

Jag har nu bokat bröllopssviten på vårt hotell för två nätter! (Inte alls dyrt *harkel,harkel*)

Hur går det för er andra? Vad händer med planeringen just nu?

• Örebroare

Gabbies :
    otroligt vacker klänning! Är den dyr? ska du köpa eller hyra?

• Örebroare

I helgen har jag jobbat med inbjudningkorten, det tar så himla lång tid! Men det är roligt också! Vore kul att se alla era kort sen när dom är klara!!!

På torsdag åker jag till USA, New York! Ska bli häftigt att uppleva staden som alla pratar om! Men framför allt ska det bli underbart att träffa min M2b igen som jobbar där nu. När jag kommer hem ska jag skicka ut inbjudningskorten!!! Nästan inga av våra vänner vet om det, så det blir kul att avslöja hemligheten! *myser*

Hoppas allt är bra med er tjejer!?

• Örebroare

lightfish :
    Hej!
    Vad mycket du skriver! Kul! Jag är inte riktigt klar med inbjudningarna, men när dom är klara lovar jag att visa bilder!

Jag vill gärna se bilder på dina också sen!

Ja, New York blir häftigt! Jag som brukar vara så orolig för allting är inte ett dugg orolig nu, tänker bara på att jag ska få träffa M2b! Inte på att jag ska flyga själv!

Vad ska ni ha för färgtema på bröllopet? Har ni bestämt det?

• Örebroare

Hej på er alla bröllopsplanerare!
    Nu är jag i den stora staden New York! Allt känns så bra och min älskling och jag bara njuter av att vara med varandra igen, det var ju två och en halv vecka sen vi sågs!!!

Nu ska vi snart gå ut och äta på restaurang, jag sitter här och håller på att somna, men det blir nog bra när man väl kommer ut!

BrudJuli2007 :
    Nu förstår jag vad du menar med tunneln, verkligen häftigt!

Lightfish:
    Vi kommer att ha rosa (ljus färg, typ puderrosa)och vitt som färgtema. Det känns somrigt och fräscht, men jag passar mig noga för att det inte sk bli alltför "pluttinuttigt", vi är ju trots allt två som gifter oss! Låter jättefint med dina färger! Har du börjat fundera på bordsdekorationer?

Elisabet hjärta Christian:
    Har ni bestämt om ni vill göra inbjudningskorten själva eller beställa? Om du berättar era tankar så kanske vi kan hjälpa till och spåna? Annars kan jag hjälpa till, jag har precis gjort klart mina!

• Örebroare

BrudJuli2007:
    Vi kommer inte heller låta marskalkarna vara lika fint klädda som M2b, vi har inte pratat med dom hur dom vill vara klädda, men det blir förmodligen kostym eller smoking, men det kommer dom få stå för själva.

Du frågade hur länge vi ska vara här. Jag åker hem på tisdag, då har jag varit här i 5 dagar. Det är inte så länge kanske, men som sagt, M2b är ju här för att jobba så jag är så glad för dom här dagarna tillsammans! Dessutom har vi redan hunnit med mycket! Idag tog vi en runda i Central Park med häst och vagn, nu ska vi snart äta lunch och sen blir det show på Broadway! Igår var vi på Times square, Macy´s, Enpire state building, Chrysler building, World Trade center, Greenwich village, Soho, chinatown, Brooklyn Bridge, Central park, Astoria Hotel, Rockefeller center, mm...

• Örebroare

Hej allihopa!
    IDAG HAR ALLA FÅTT SINA INBJUDNINGAR!

Så himla roligt! Fast det har inte ringt så mycket, bara tre kompisar som har hört av sig. Men det är klart, även om dom blir glada för inbjudan så kanske dom inte kastar sig på telefonen...

Ni som vill se inbjudningarna eller websidan som vi också har lagt upp kan maila mig:

frida_lagerqvist@hotmail.com

Svar på tråden 14 juli 2007, del tre