• Coornet

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Då var man tillbaka.. Jag springer ut och in ut på denna sida. Sitter här intensivt en månad eller två sen tröttnar jag eftersom min M2b gnäller om att det är för tidigt att börja planera.. Sen går det ett tag så är jag här igen..

Så nu är jag här (igen).. Vi har dock kommit litet steg på väg. Vi har spikat datum, ska boka kyrka samt ringa och fråga om besök på tilltänkta festlokalen oxå den här veckan :)

Inte helt illa för att ha en väldigt optimistisk m2b :)

• Coornet

Nu är ni avslöjade tjejer.. Sitter ni här när vi egentligen borde jobba??

Skrev en inlägg i går kväll fick gå tillbaka hela 5 sidor för att hitta det ;)

• Coornet

Ja verkligen, här går man till jobbet i 9timmar och 5 sidor senare hittar man sig själv.. Ojoj..

Jag vill oxå ha tillgång till dator så jag kan sitta här hela dagarna.

• Coornet

Ja eller så finns det massor att läsa när man kommer hem, vilket oxå kan vara rätt skönt :)

• Coornet

Nä det är väl sant de oxå, allt beror väl lite på vilken form man har den dagen..

• Coornet

Jag har inte varit inne i den här tråden på månader, lade planeringen på is ett tag eftersom min m2b hela tiden tjatade om att vi inte behöver göra något nu..

Men i dag bokade vi kyrka och tid för att titta på festlokalen.

Vi ska gifta oss 9 augusti 2008, utanför Växjö där min sambo är ifrån. Vi bor dock i Linköping.

• Coornet

Ja verkligen, det känns underbart :)

• Coornet

Vårbrud 2008..

det låter som om du och jag har liknande jobb ;)

• Coornet

Utbildad förskollärare, tog examen i januari och jobbar nu på en förskola här i Linköping.

• Coornet

Jag älskar det. Jag jobbar på en internationell förskola där många barn har en eller två engelsktalande föräldrar.

27 barn men det känns inte så då vi har stora lokaler med gott om plats, så alla barn behöver inte vara i samma rum.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare