• Coornet

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Vi har ett stort (jätte stort rum) med frukost bord, två lunch bord samt lite bokhyllor, pysselbord m.m. Vi har även målarkök, dockis, två grupprum som används av 5 och 4 års gruppen (men alla får vara där när de inte används), kök, sovrum, toaletter, kontor samt ett lite större rum till som vi använder till rörelse rum.

• Coornet

Ja.. har haft praktik på ett ställe där de hade ett stort rum, kokvrå, toalett och skötbord och inget mer.. och 15 barn på det.. Grattis, snacka om ljudnivå..

• Coornet

Det blir man alltid, men det är aldrig någon fara.

Mobiler går sönder, glöms, eller blir av med batteri..

• Coornet

Vad är det du är orolig för??

• Coornet

Det gör du rätt i, nackdelen med att vara barnskötare är lönen :(

• Coornet

Ja det vore det, studielån är ju ingen dans på rosor direkt..

• Coornet

Såg att ni snackat ingång/utgångsmusik i dag. Ville bara kasta in en tanke om oss ;)

Vi ska nog ha Mendehlssons Bröllopsmarsch och något lite mer specielt till utgång.. Min m2b vill ha Typ Metallica (helst Maiden men där går min gräns) :) Nothing else Matters på akustisk gitarr eller fiol..

• Coornet

Jag sökte på bröllopsmusik/ Wedding på www.cdon.com, där kan man lyssna på små snuttar av låtar på skivor. Det var så jag hittade den jag ville ha..

Där finns massor..

• Coornet

Ja gör det vårbrud 2008.. Krävs lite tålamod dock pga mängden :)

• Coornet

Sök på bröllopsmusik eller Wedding och downloads.. så finns det massor att lyssna på..

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare