• madlin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Cia-bruden: ser ljuvligt ut!! ååh!

• madlin

Beklagar verkligen vårbrud2008! :( *styrkekramar*

• madlin

Hallå pinglor!! Nu är jag här igen... har haft full rulle och inte hunnit att surfat runt här ALLS. Haft mkt på jobb och sen har man varit på kryssning i helgen med 19 andra sockerpinglor - skitskoj! Nu är jag hemma och är toksjuk istället, sånt man får ta...

Orkar inte läsa igenom över 1 veckas tjöt här, nåt jag behöver uppdateras med?

• madlin

drömbrud, klart vi inte glömt dig! ;)

• madlin

~Norrsken~ - ja, då kanske de inte hänt nåt speciellt då? :D Brukar ju annars alltid missa massa grejer när jag är borta härifrån *s*

• madlin

Lät ju inte helt fel Norrsken!

Jag är sjuuuuuk och har en liten svacka, har ingen lust o bröllopsfixa. Nu ska febriga jag åka iväg och handla, för mat måste jag ju ha... suck!

• madlin

Mat mat mat! Me loove food! :D
    Har faktiskt precis tagit ut en kladdkaka ur ugnen, fick ett tokryck o rörde ihop en sådan. Så nu står den på kylning och sen blir det grädde till en bit kladdkaka och film. SKÖNT och vara ledig imorgon! Ja inte sambon då, han börjar jobba senare under dagen.

• madlin

Jag är så krasslig fortfarande så jag orkar inte vara aktiv, smyger mest runt i lite trådar o slöläser bara.....

• madlin

..och som vanligt är det ingen gnista i bröllopstankarna för mig. Surfar in hit av ren vana men har ingen lust att aktivera mig i just detta för stunden. TRÅKIGA JAG. Jag måste vara sjuk ;) (yes box, det är jag fortfarande)

Sambon är för övrigt vrålimpad i budgetenmallen jag lyckats fixat i excel. Dock en mall jag fann på nätet för länge sen som jag sminkade om o ändrade lite på. Undra om han blir lika impad när jag fyllt i alla siffror sen med??

• madlin

Ina; haha ja de var sött men skrattade gott åt att han tryckte in "big boobs" i sin förklaring till sin vän. ;)

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare