2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
Gaaaah! Jag blir om möjligt ännu knäppare nu, låg och solade solarium och de började prata om bröllop. "Oh kuuuuul" tänkte jag!
De började prata om BT bl.a att det fanns "hysteriska" brudar inne på forumet som var ute i så god tid som möjligt. En av radiopratarna hade gjort ett konto här och skrivit i några trådar osv. Dom fortsatte med datum, att många satsar att gifta sig 070707, 080808 och att de förvånade sig att de redan fanns dom som skulle gifta sig 090909 på forumet. Därav var de ju mycket som skulle göras i god tid, för att få kyrka o lokal bokad.
DÄR fick jag ont i magen. Har ju tänkt att det är LÅNG tid kvar, och behöver ju inte tänka på sånt ännu. Men jag fick ju det bekräftat att det ÄR ett attraktiv datum o gifta sig 080808 trots det är en Fredag.. Och vi har ingenting bokat. Vi har ju tänkt ut en lokal, en jättefin gammelgård med uppfräschat kök och toaletter - lokalen är på gångavstånd från kyrka osv. Är den upptagen har vi 2 stycken andra lokaler som reserver. Kyrkan är vi benhårda på, är det så att den är uppbokad så vet jag inte vad vi gör.... vi gifter oss inte i någon annan då kyrkan är så speciell för både mig o han.
Ska ta mig i kragen och ringa o höra idag, är så nervös - vill inte bli besviken!