• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

gica: Nja, än så länge vill de bara att han ska komma på intervju hos dem i Södertälje - men ändå! Jag blev helt chockad, fattade ingenting när de ringde. Samtalet lät så underligt av det jag hörde, så jag fick liksom inte ihop det. Det lät typ såhär (från Lasses sida då):

-Ja det är jag.

-Ja det kan jag.

-Jo, jag gillar Skellefte AIK, lika hockeytokig som alla andra här *nervöst skratt*

-Ja, jag spelade själv under tiden på Chalmers.

-Mina handledare hette Stefan och Ingemar ja, precis!

-Ja hon jobbar på ett callcenter här i stan, med kundsupport och växel.

-Ja men det låter ju intressant, nästa vecka sa du? Ja då ska jag kolla upp det.

-Nej det har jag inte.

-Nej det har jag inte.

-Ja men vad bra, jag kollar upp det och mailar dig imorgon.

Förstår ni att man står som ett jäkla frågetecken när ens sambo får ett sånt samtal kl. 18.30 på kvällen??
    Men så grymt roligt! Nu gäller det bara att hålla tummarna. Funderade först på att hålla tyst, för att inte "jinxa" det, men jag kan inte hålla tyst så nu får ni hålla tummarna istället
    -

• Pumpkin

Ja jättespännande är det! Men jag vill inte hoppas för mycket samtidigt... Oooh, måste börja kolla jobb

• Pumpkin

Jaaa *tummarna börjar bli blåa*

• Pumpkin

Tror ni att det betyder otur att prata om det innan? *känner mig lite vidskeplig och fånig på samma gång*

• Pumpkin

Lucy_: Skönt att det bara var mobilen som var glömd

Ja, nu är det ju ändå försent

• Pumpkin

Haha, jag förstår vad du menar

• Pumpkin

MrsNyberg: Ska höra med Lasse om han kan skicka över lite smitta
    Usch, jag försöker att inte hoppas för mycket, men hur lätt är det då?

vårbrud: Ja det låter som att du hållt igång idag Jag skulle också vilja ha en motionscykel/Orbitrek eller liknande hemma, men vi har som inget bra ställe att ha den på...

• Pumpkin

MrsNyberg: Kom er katt tillbaka nån gång??

Jag ska ta en ordentlig vända i lägenheten i helgen, medans Lasse är borta. Brukar gå bättre då

• Pumpkin

Hehe, här har vi också den städ-/diskuppdelningen

• Pumpkin

Haha, känner igen det där Så kommer det vara i helgen också när jag ska städa, tur då att jag har hela helgen på mig

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare