• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Jenny_Åland: Låter som en jättefin idé! Jag köpte en "Jag älskar dig"-bok till min M2B i julklapp, mycket uppskattat

Ina: Åhå, då kommer ni ha det roligt i påsk med andra ord!

• Pumpkin

snitte: Så du lever i alla fall, härligt! Låter som att ni haft det jättemysigt på hotell, kul att ni fick bröllopssviten. Då hade jag nog bokat ett annat hotell när det är dags

Sjatiir: Välkommen! Vilka är ni då? Jag är väldans nyfiken av mig

MrsNyberg: Ja, fast nu övervakar han inte längre, nu vet jag inte vart han är. Då blir det nästan ännu läskigare att surfa Har inte ringt till nån läkare än, får se när det blir av. Livet känns liiiiite lättare efter gårdagens underbara väder och mitt och sambons utbrott på varandra i lördags. Konstigt nog

• Pumpkin

MrsNyberg: Jo, ljuset gör ju oftast mycket, absolut! Igår bara skuttade jag fram när vi var på promenad, och så gick vi och köpte årets första glass! Mums
    Och på något sätt så känns det alltid bättre mellan mig och Lasse efter att vi skrikit lite på varandra
    Så jag avvaktar lite med att ringa husläkaren, men jag skulle nog ändå behöva nån att prata med... För tungt känns det fortfarande.

• Pumpkin

MrsNyberg: Jo, det är ju som allt med livet
    Jag köpte faktiskt en glassbok på rean på adlibris.com men jag har inte kollat i den än
    Gå och köp glass!

• Pumpkin

Ina: Så mysigt att kolla på bebiskläder! Det gjorde jag här om dagen

• Pumpkin

Ina: Jag satt och tänkte på det där med bebis och när det ska bli idag. Funderar på om man kanske ska satsa på att bli gravid den här tiden om två år. Så slipper man vara höggravid när det är sommar och så har man nästan varit gifta i ett år

Jenny_Åland: Härligt - både rapporten och vågen! Det är så skönt när man börjar se faktiska resultat Och jag minns första gången jag fick VG på en tenta på högskolan, ojoj vilken känsla! Det var också på våren

• Pumpkin

Jag känner mig faktiskt riktigt sugen också!

Hur många bebisar ska ni ha? Ni som ska ha barn alltså

• Pumpkin

Ina: Jag funderar också på om jag verkligen vill gå igenom det två gånger. Eller mer om jag överhuvudtaget vill ha fler än ett barn. Lär ju visa sig...

• Pumpkin

Lucy_: Det är ju bådeoch det där. Själv har jag varit ensambarn (verkligen ensambarn, ensam i hela familjen på mammas sida) och har alltid älskat det! Jag och min mamma och resten av familjen har dessutom utvecklat en väldigt nära relation som jag är tveksam på att vi hade gjort om jag hade haft syskon. Inte att relationen blivit dålig om vi varit två eller fler, men såhär som den är nu tvivlar jag på att den skulle blivit. Samtidigt så visst, det skulle ha varit skoj med ett syskon, i alla fall nu i vuxen ålder... Lasse däremot har vuxit upp med två äldre bröder och det har han trivts med, så det är ju så svårt att säga...

Tvillingar vore tufft, men bara om det vore två flickor eller en flicka och en pojke

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare