2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
andalusier.blogspot.com blev det. Det är en hästras jag älskar.
andalusier.blogspot.com blev det. Det är en hästras jag älskar.
Snart så...: Nej, jag har ju inte det, men en dröm är ju att åka till Andalusien på ridsemester alltså *drömmer mig bort*
Ina: Så bra
Ina: Jo, då borde den snart skickas tycker man.
Ina: Skoj! En kompis här på jobbet jobbar som kontaktperson faktiskt.
Hon tycker att det är jätteroligt
Lycka till!
Snart_FruL: Aha, trodde det var 12 månader innan...
MrsNyberg: Rosenroten funkar skit! Känner mig inte bättre av den än så länge i alla fall... Men vit-turkosa piller? Det låter konstigt om det är meningen att det ska vara Rosenrot Mina har då alltid varit bruna, och Rosenrot är knappast nått man får utskrivet? Eller?
Förstår att inte testet var så himlans uppiggande, det är ju inte precis vad man vill höra! Hur går du vidare nu då? Ska du börja gå hos psykolog/kurator eller? Hur gick du egentligen tillväga när du sökte hjälp? Känner att jag skulle behöva komma i kontakt med nån, men vet liksom inte vart jag ska börja.
Snart_FruL: Vita stövlar skulle ju vara skittufft!
Vad tycker ni om färgerna på min blogg - andalusier.blogspot.com?
MrsNyberg: Aha, jag som är trög i huvudet då alltså
Du behöver inte svara om du inte vill, men vad sa du när du ringde till husläkaren? Jag måste erkänna att även fast jag är 22 och har mått väldigt dåligt förr, så är det alltid min mamma som tagit tag i det och ringt in bakom min rygg, så jag har ingen aning om vad man säger
Kul att du gillade färgerna! Har suttit och meckat med det där hela förmiddagen.