Morning tjejer! verkar som jag är förste kvinna här idag Brukar väl vara norrsken som är piggast av oss annars Sitter på jobbet och är helt ensam på kontoret så här tidigt på morgonen, härligt!
Anja74: Välkommen tillbaka!! Usch, ingen rolig situation du befinner dig i just nu. Jobbigt att dels behöva dra allt lass hemma och sen mötas av ilska och irritation från den man lever med. Jag har levt i ett sånt förhållande för många år sedan och det var tufft (skillnaden var dock att han var så året runt) Snacka om energibov! Jag gick på tå för att behaga på alla sätt med konsekvensen att jag fick en utmattningsdepression. Nu säger jag inte att du ska lämna din M2B! Det verkar ju vara årstidsrelaterat och du säger att du vet att han egentligen inte är sådan, så förhoppningsvis går det att lösa!! Men då är det ju viktigt att han är villig att förstå att det blir till ett problem för hela familjen.. Jag vill bara ge dig en stöttekram Anja74 då jag vet hur tungt det kan vara! Hoppas det löser sig för er!! KRAM
snitte: Oj, vad långt du har kommit i planeringen. Härligt! Själva ligger vi lite lågt just nu.. Tittar på lite olika priser på fotografer, frisörer osv.