• gica

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Norrsken: Ja, när jag mår lite bättre och orkar vara vaken mer, ska jag utnyttja tiden till att planera och hålla dig sällskap på jobbet Nu lockar sängen igen, men jag dyker säkerligen upp lite senare!

• gica

Hej tjejer! Har det hänt ngt särskilt här i helgen? Vi kan sammanfatta vår helg med att vi har sovit, sovit och sovit. Min M2B blev också sjuk i lördags, så nu ligger vi båda två sjuka.. Nu är jag iaf feberfri!

• gica

Norrsken: Svårt det där med ditt jobb!! Ett riktigt dilemma som är svårt att ge dig ngt råd i.. Hoppas du finner en lösning snart!

Vårbrud2008: 1 sept är ju riktigt snart!

Lucy: Vad trist att du har blivit förkyld!

• gica

Hejsan! Är det någon som har varit ute och handlat Bröllopsmagasinet idag? Å var den bra?

• gica

Nu har vi berättat att vi ska gifta oss för min allra bästa vän och tärna! Hon bor nämligen på andra sidan jordklotet just nu och eftersom jag aldrig skulle kunna tänka mig att gifta mig utan att ha henne där, så har jag gått omkring och oroat mig för att hon inte ska kunna komma hem nästa sommar.. MEN hon kommer hem! Hon blev så rörd när jag berättade att hon började gråta!! Å en stor sten föll från mina axlar! Känns lite konstigt att hon fick veta det före våra familjer men vad gör man? Hon är ju den som har längst väg till bröllopet och är näst efter familjerna MIN viktigaste gäst!

• gica

Hejsan tjejer! Har köpt bröllopsmagasinet och sitter nu i tv-soffan tillsammans med sambon och bläddrar, samtidigt som jag äter lite godis! Den är ju så tjock, massor att inspireras av och drömma om!

• gica

Norrsken: Den kostade 89:- här i Götet.

Måste säga att den var SÅÅÅÅÅ mkt bättre än Cosmopolitan brud! Egentligen står det ju ungefär samma saker i alla tidningar men ändå MÅSTE man ha dem

• gica

Sajberpillan: Just nu sparar vi ca 3000kr/månad tillsammans till bröllopet och efter vår utlandssemester i sommar har vi tänkt utöka sparandet till ca 5000kr/månad tillsammans. Vår budget hamnar någonstans mellan 65-70 000 kr, tror vi.

vårbrud2008: Hoppas det går bra för dig på jobbet idag, ska tänka på dig! Ett septembernbröllop är oerhört vackert med alla vackra färger ute, kör på det!

Blivandefurandersson08: Vad tråkigt att du lämnar oss! Jag hoppas att du kommer tillbaka snart..

På tal om avsked: Vart håller t.ex. Helmborn2B och snitte hus? Inte sett dem här på länge..

Har ni något middagstips till mig idag? Jag har dålig fantasi idag

• gica

M&H: Välkommen hit!! Om ni väljer 5/7 2008 så gifter vi oss samma datum! Vi får hjälpa oss åt i planerandet och be till vädergudarna tillsammans i så fall

• gica

Ni får ha en riktigt trevlig helg tjejer! Jag och sambon åker till våra hemtrakter i helgen och hälsar på familjerna, så vi ses igen på söndag kväll!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare