2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
Ananaspaj är suveränt! Men det måste vara hennes (svärmors alltså) den som man kan köpa i affären är ju inte på långa vägar ens lik.. Krusbär kanske också är gott, kan ge henne det som idé kanske
Ananaspaj är suveränt! Men det måste vara hennes (svärmors alltså) den som man kan köpa i affären är ju inte på långa vägar ens lik.. Krusbär kanske också är gott, kan ge henne det som idé kanske
Norrsken - You are not alone!
madlin - fast det kan ju tänkas att både kyrka och lokal inte bokar mer än ett år i förväg.. Men det får du ju veta när du ringer såklart, är säkert jätteolika, det där. Du får hänga på telefonen den 8 augusti i såfall!!
Norrsken - Du råkar inte ha ett recept på t.ex ananaspaj i bakfickan?
Ja.. Jag hittade hos Ica. Det var ju perfekt - nu kan vi äta lite paj i afton..
Vi kör på vigsel klockan 16, det är bokat och klart! Sambon fick höra att vigselförättaren tydligen var jättebra - så det känns ju än mer okej! Jag hoppas att hon verkligen kan då, för mailkontakten jag hade (som var den som bokade och grejade) sa att om vi ville vara säkra så fick vi vänta med att boka, varpå jag sa att vi väntar då - hellre än att boka någon som sen kanske inte kan, bättre att vänta och vara säker - vi har ju iaf bokat tid och plats. Fast sen skrev hon igen, lite senare samma dag, och bekräftade att hon bokat en förättare, så då antar jag ju att hon har frågat förättaren och att hon också har bokat in sig.
Ang. fotografering - tja, vi har inte riktigt planerat det, men eftersom vigseln är så sent, så blir det väl före i så fall. Fast jag verkligen, verkligen avskyr att bli fotograferad, så helt klart överväger jag att vi skiter i det och bara hoppas att alla våra vänner tar bra kort på oss under kvällen, så man ser naturlig ut.
Ah!!!!!!!!!! Jag har hittat den! Klänningen! Tror jag iaf.. Ska kopiera bilden och hiva in den på hemsidan!
Välkommen hit marie 30! Vi gifter oss på nyårsafton (i år) men planerade från början att gifta oss i maj-juni 2008 så därför hänger jag kvar i tråden! Vi har bokat lokal, vigselförättare och plats för vigsel, bestämt tärnor och toastmaster och madame och förmodligen också hur inbjudan och festprogram ska se ut..
Lucy - Ohhh ja... Den är hemskt fin! Fast jag har inte helt bestämt mig än. Man fick ju då 20% rabatt på priset om man beställde innan 15/3. Det är bra, fast den var inte så fasligt dyr iaf..
Japp, jag har lagt upp bild!
Lucy - precis den blå fast i svart.. Har räknat ut att priset blir 1850, och det är ju heeeeeelt okej!
Roligt att ha fått hem pandurogrejer - det är ju som en ren julafton! Det känns nästan lite trist att man kommit på hur man vill ha inbjudningarna och allting.. Fast nu måste man ju, å andra sidan, handla upp ett litet lager för att kunna tillverka allting. Och, faktiskt, vi har ännu inget snyggt papper till själva inbjudan - alltså, det papper där texten ska stå.. I festprogramen får det allt duga med vanliga vita papper, man är ju inte miljonär precis..