Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Jaaa just det, silvertråd och pärlor blev det oxå, fniss...

• Anja 19 juli 2008

Snart_FruL

Tack snälla, ska genast försöka mig på detta... Gulp ;)

Norrsken, kom igen, hur viktigt är ett JOBB, jämfört med sakerna vi diskuterar här! Vore ju bara bra om du fick sparken eller sa upp dig så att du kunde planera bröllop på heltid (kväver ett fniss) ;)

sajber.pillan, japp jag veeet, var där och surfade runt inatt, men jag vill ha JUST den där dumma stämpeln som jag inte hittar :D Visst är det retligt. Vad gullig du är som letar... Den är verkligen snygg. :)

Norrsken igen :) Åh saknar ni mig alltid, det var verkligen rart sagt, :D

• Anja 19 juli 2008

www.reprint.se/

Här har de fina stämplar... jag gillar den stämpeln som heter "inbjudan" från reprint (finns i samma stil med text som säger "tack" och "meny") Funderar på att införskaffa dem :)

hehe

Sambon blir galen om han får veta hur mkt pengar jag kommer att lägga bara på inbjudningskorten *asg* ;) Så därför är jag så omtänksam att jag inget säger. Tänk så dåligt han hade mått då, min älskling, hehe... :D

• Anja 19 juli 2008

Jag trodde att min "vi gifter oss" stämpel var från reprint men det verkar ju inte vara så...

Var f...n hittar jag den!

• Anja 19 juli 2008

Oj, jag där la jag faktiskt två inlägg på samma minut, fniss...

• Anja 19 juli 2008

Nu har jag gjort supersmidiga fina save-the-date-kort på vistaprint...

Skapade ett konto där, gratis, så där ligger nu mitt kort färdigt m text och allt... sen kan jag bara logga in o beställa dem när det är dags...

åååh vad lätt det var!

:)

Kul, rekommenderas!

• Anja 19 juli 2008

Japp jag har min inbjudan färdigformulerad tror jag...

har gjort fyra olika alternativ om jag inte minns fel *asg*

Ska lägga ut mitt save-the-date-kort i min bröllopsblogg så kan ni väl kommentera sen. :)

Vänta lite...

• Anja 19 juli 2008

Hjärtligt välkommen
    att övervara vigseln
    mellan

Anja Larsson
    och
    Daniel Godály

i Klosterkyrkan, Lund
    19 Juli 2008 kl. 15.00

Därefter firar vi tillsammans i Lilla festsalen i AF-borgen, med mat, dryck och dans. Fri bar hela natten.

Anja och Daniel

Osa: senast 19 maj (telefonnummer)
    Klädsel: Kavaj

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare