Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

räcker det inte med att folk talar om vad de har för allergier när de osa:r så att man vet och kan anpassa menyn och se till att där finns alternativ?

jag vill inte alls tala om vad vi ska bjuda på. ;)

• Anja 19 juli 2008

Om man ska ha lekar och sånt, ska det oxå skrivas upp???

Är det toastmadamerna som gör festprogrammet eller är det vi? Det är ju dom som har koll på vem som ska göra vad och dom som ordnar m lekar och sånt.

jag trodde att sånt skulle vara lite grann en överraskning även för OSS! Eller?

Haha, snacka om dumma frågor men det bjuder jag på :D

• Anja 19 juli 2008

Nu verkar jag vara ensam här???? ;)

• Anja 19 juli 2008

Jag tänkte oxå det... Vi kommer att ha nästan 90 gäster, så det hade känts ganska maffigt att sitta och skriva lite om alla! Skulle bli ett MYCKET tjockt häfte då ju. ;)

• Anja 19 juli 2008

Godmorgon tjejer...

Jag sitter här och är såååå trött! Har en massa plugg att ta itu med, men funderar på att istället sticka ner till stan och sola solarium och köpa lite kläder :D

Verkar ju betydligt trevligare eller hur... Sen vill jag oxå köpa Ameila B&B som ni alla pratar om. har inte ens tänkt på att det finns bröllopstidningar förrän ni sa det. Yiippiieee... hehe

Norrsken, jag lyckades inte se det andra pappret, nyfiken...

Sajber.pillan, tack så hemskt mycket för exemplet på ett festprogram. Hade alltså INTE en susning om att det skulle utformas så... Tänkte mig mer ett program som ett sånt man får i kyrkan ungefär, där det står, psalm xxx, bön den och den osv... jaja ni fattar ;)

Tur jag fick se hur det ska se ut, haha...

:)

• Anja 19 juli 2008

Lucy, jag vill oxå ha mitt kort helt vitt utanpå kom jag på igår när jag läst igenom hur jag ville att mitt kort ska se ut.

Så det blir vit framsida med endast det stämplade hjärtat och texten "inbjudan" eller "Vi gifter oss" Inuti kortet ser det ju oxå relativt vitt ut, blir ljuuuust rosa iochmed att jag har halvgenomskinligt vitt papper på det rosa mönstrade. Tror det kommer bli jättefint.

Man vill ju ej att det ska bli fööör mycket, utan det ska vara stilrent coh vackert.

Ska bli så otroligt kul att sätta igång. Ska kolla på lite såna där grejor på bröllopsmässan tänkte jag. Känna o klämma på lite olika papper o stämplar :)

kul... :)

• Anja 19 juli 2008

Norrsken...

säg ifrån. Du kan ju inte jobba mer än du får!!!

• Anja 19 juli 2008

Norrsken jag är oxå extremt vilsen i pappersdjungeln *asg*

Ville såååå gärna börja m scrapbooking, tycker det verkar så otroligt roligt och det är verkligen en grej för mig, jag är extremt pysslig och kreativ men har lixom aldrig hållt på med nåt sånt.

Allt föll på att scrapbooking tyvärr är en så jä..la dyr hobby, men den dag ska jag banne mig har råd att införskaffa ALLT jag vill ha och t.om ha ett eget litet pysselrum, där det ska var ordning och reda och massor av olika grejor i olika förvaringssystem.

Suck, lääängtar... :)

• Anja 19 juli 2008

Snart_FruL

Kan tänka mig hur du ser ut där du sitter i dina solbrillor framför datorn :D

hihi

• Anja 19 juli 2008

Helmborn2B

Du har så rätt... de ser ju ej festprogrammet förrän de väl är där :) och menyn BEHÖVER man ju inte nödvändigtvis ha med... Vi ska ju buffé så det känns lite fånigt att ha en meny i festprogrammet ;)

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare