• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • InaHjärtarAdam

madlin :

är det nått du vill ha svar på? fråga på nu! :D

• Helmborn2B

Lucy_:
    Jag tycker det känns jätte kul med 2009 tråden, det betyder ju dessutom att vi inte är de värsta bridezillasen här. Ja blivandefruandersson08 som då hette lillithsmamma var ju den som startade originalet, bra initativ tycker jag.

• Helmborn2B

InaHjärtarAdam:
    Jag har en fråga vad gör man om man egentligen måste jobba men har noll inspíration för det och bara glider in på BT istället... hihi! Förresten, var i södertälje häromdagen för första gången, förstår inte debatten på familjeliv som går kring staden att det skulle vara så hemskt, det var ju jätte mysigt. nu var ju jag iofs bara i centrum men ändå.

• InaHjärtarAdam

Helmborn2B :
    tjaa, vad gör man? det vet jag inte faktiskt. jag lider av samma åkomma nämligen:D

och södertälje, jaaa, vissa områden är lite mindre mysiga än centrum. inte för att jag har märkt nått, jag är uppvuxen på typ dåliga gatan i hammarkullen!! haha.
    men jag har lärt mig att folk inte gillar ställen som ronna och vad dom nu heter.. men vad vet jag egentligen? jag bor ju i fina mariekäll.
    själva stan som sådan är väl rätt okej tycker jag. lite tråkig ibland, men jag är ju van vid gbg. tycker att inget slår den stan! inte ens sthlm.

• Helmborn2B

Ina:
    Nej inget slår underbara gbg!
    Jag var ju i stockholm i samma veva som södertälje och fick faktiskt bättre uppfattning än jag brukar få av staden och jag kan tänka mig att åka dit lite oftare nu faktiskt, men gbg är fortfarande nummer ett.

• InaHjärtarAdam

Helmborn2B :
    var du inne på princessa?? dom har bytt lokaler nu och jag kikade in igår. vet inte om jag såg fel eller nått men dom har som en scen därinne där dom blivande brudarna står och speglar sig!!! oooh, jag vill också!!

• Helmborn2B

Ina:
    Japp det var vi, det var därför vi pallra oss upp till södertälje... min väninna prova sin klänning som hon skulle beställa eftersom det inte fanns kvar några i gbg. Jag har ju inte varit i deras gamla lokaler men den som vi var i i tisdags var väldigt bra. Hon kunde se klänningen från alla håll och hur den satt, perfekt! personalen verkar väldigt kompetent också.

• InaHjärtarAdam

Helmborn2B :
    ja dom är jättebra där faktiskt. nu har jag lagt bud på min klänning så jag vill inte gå dit och kanske hitta nån annan och börja krångla, men det var ju sååå kul att prova brudklänningar där! har varit där flera gånger :D

• Helmborn2B

Ina: ja man blev allt lite sugen på att prova själv.. men nej, jag ska hålla mig till augusti.
    jaja.. det blev lite jobbat iaf, ska ändå fortsätta imorgon eftersom gubben också jobbar då. nu ska jag åka och handla mat, medelhavsbiffar blir det, mums.

• Snitte- 5/7-2008

Hej hopp

Madlin: åååh men lämna oss inte!! vi brukar skriva svar på det mesta... *sorry* om du känt dig bortglömt, inte meningen :(

Det är ju jätte kul att vi är så många så ge oss en chans till att fråga något så kommer du få 100000 svar :D

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare