• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • MrsNyberg2B

Snitte - Jag tänkte på dig häromdagen (för visst är det du med det vintriga temat?) Det stod en massa glittrande snöstjärnor i Smyckabutiken på stan, och jag tänkte att det var perfekta bordsdekorationer för det..

Har just inhandlat en skärmaskin och så har vi kanske ändrat färgtemat (igen) lite, för det fanns inga papper i exakt rätt nyans i affären och sambon (!) tyckte och valde det här alternativet, vi får se vad det blir av det...

• angelica79

madlin-
    Va kul att du tog sak i saker o ting här , känner (kände) lite likadant som du -
    men såg faktiskt ett anrop om min frånvaro shäromdagen, jag gjorde ett tillkännagivande, men det försvann väl bland alla inlägg.. Hehe!

Jaja, hur har ni det annars då här brudar?
    Jag har ju haft fullt upp - om ni pallar så kan ni ju kika in på vår hemsida och kika på förlovningsringarna som vi hämtat ut... ligger under "bröllopsprylar"..

vårbrud2008 -
    usch, hoppas lillen kryar på sig!
    Två av våra barn får krupp i princip varje höst och vid större klimatförändringar...
    I höstas satt vi utomhus med mellantjejen (4år) i två timmar mitt i natten - tills det blev lättare med andningen... Såå jobbigt att se barnen i den situationen..

Ett stort grattis på din fördelsedag iallafall!

snitte-
    Har du sminkat barn idag? Vad jobbar du med då? *nyfiken* Jag är ju "en sån" som inte pallar läsa igenom de femtontusen inläggen man missat på en dag - så om du har sagt det innan så är det därför jag inte har koll på det - för att jag inte läst ikapp alltså.. *ler*

Hoppas ni andra har det bra!

Ska kanske skriva länken till hemsidan också? angelicarichard.weddingannouncer.com/
    See ya!

• Snitte- 5/7-2008

Mrsnyberg 2B njej det r inte jagmed vintertema... gifter mig i juli :) men tack ändå... hihi

angelica79: wow vilken sida,., den har ni verkligen lagt ner energi på! SNYGGT!!
    jätte fina ringar också!!!

• Snitte- 5/7-2008

Mrsnyberg 2B: vad blir färgtemat nu då?

angelica79: är makeupartist också... så ibland är jag ute på jippon och sminkar barn på olika barndagar eller på sjukhus och har kurser med cancerdrabbad patienter...

• Snitte- 5/7-2008

angelica79: tråkigt med Kevin... :( men jätte fin text " vi ses en bättre dag"

sorry jag fastnade på er sida... :)

• Helmborn2B

vårbrud2008:
    Tur att du hitta ringarna, vart trodde du att du hade förlagt dom då?

Angelica79:
    Snygga ringar, väldigt stilrena!

• Snart_FruL

Inahjärtaradam Var i hammarkullen? Min m2b hade bott hela sitt liv på Sandeslätt innan jag drog i väg honom till Kortedala.

Madlin; Jag kan också känna så ibland, att man skriver ett inlägg och får noll respons och det är ju inte så kul. Men man tänker ju inte på att det händer andra också. Tror nog att i såna här trådar får man knuffa sig in och ta plats tills folk blir vana att se ens namn.

Har massor av uppdämd energi men vet inte riktigt vad jag ska lägga den på. Vill så gärna få komma iväg och köpa material till inbjudningskorten. Känns som det vore skönt att ha dem klara så snart som möjligt.

• angelica79

snitte-
    Kul att du fastnade för sidan! Tack för positiv feedback! *ler*
    Tack för att du också läste om Kevin - jag blir på nått sett glad varje gång någon annan hör talas om honom - han har ju trots allt funnits.

Tycker du att jobbet som makeupartist är kul? Möter en hel del olika människor kan jag tänka mig?

=)

• Snitte- 5/7-2008

JAAA! det är jätte roligt! :) men skulle nog inte vilja jobba med det på heltid... roligast är ju att använda kunskaperna tillsammans med håruppsättnigar m.,m ( gör ofta sådant till baler) men även till bröllop hår och smink.... önskar nästan mna kunde göra på sig själv så man vet att man blir nöjd men frisyren är liiiite svår att få till själv :(

Klart att Kevin har funnits även om hans tid inte var så länge... :(

• MrsNyberg2B

Snitte - Oh no! Jag som var helt säker (nästan).. Men det är ju någon härinne som har det temat - så du vet vart du ska leta!

Just de här färgerna blev brunt och guld, jag är lite ledsen för att jag fick överge mitt vinröda - för det vill jag verkligen ha, man det kanske går att få med det också, det är bara att prova sig fram, helt enkelt..

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare