2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
drömbrud; vad spännande! Du får skriva in och berätta sedan!
drömbrud; vad spännande! Du får skriva in och berätta sedan!
här blir det lungt i helgen...inga frierier eller nåt!
Har köpt en slöja idag. Köpte den här på BT.Ska bli spännande att se hur den ser ut när den kommer!
120 kr för slöja inkl frakt..tycker jga är helt okej även om den inte ser ut så som jag har förväntat mig.
Nä, dags för kvällens stora beslut;lets dance eller så ska det låta?!
Norrsken: Han kanske bara känner dig allt för väl och retas? Bara det känns bra för er båda.
Jag har i alal fall storshoppat inför bröllopet idag: 2 badankor i brudutstyrsel!! haha...Vet inte om vi ska använda dem, men kunde inte låta bli att köpa dem.
nu har även jag fått arslet ur vagnen;
Här är hemsidan, eller i alla fall början på den:
home.gamman.se/pillanochkjelle/
Grattis Norrsken!!!!Låter som att ni hade det väldigt mysigt.
+ för vintern : *lättare att få lokaler och catering om man ska ha det då det inte är lika många bröllop under vintersäsongen.
- för vintern: *slask!
+ för sommaren: *lättare att fota ute eller framförallt varmare!
*Gästerna kan stå ute och kasta ris mm utan att frysa ihjäl. Ingen risk att halka!
* om man ska åka bil me cab är sommaren att föredra.
- för sommaren: * oftast dyrare.
Kommer inte på nåt mer!
oj, vad ni skriver! Har setat på jobbet hela dagen + kvällsmöte så behövde rensa hjärnan med lite bröllops"prat".
Vi har diskuterat renoveringar, bebisverkstad och bröllopsplaner och min karl tycker att om vi ska skjuta upp nåt är det bröllopet!!! Vet att han egentligen har rätt, men vill verkligen inte!!
Ekonomiskt vore det bättre att vänta ett år till, särskilt om vi skulle försöka oss på syskon snart.
Det måste gå att lösa. Vill inte gifta mig medans jag är gravid då jag vill kunna dricka och äta gott under "min fest" ( jaja, vå fest! )
Norrsken: jag är lärare fast jobbar just nu halvtid och är mammaledig halvtid.
Norrsken: har jobbat mest i åk 1-3. Men är utbildad 1-7lärare.
jag trivs jättebra, kanonbra skola och snälla barn och trevliga kollegor.
Just nu känns det extra bra då jag är hemma 2½ dag i veckan och är med William (sonen).
Ska snart iväg till friskis. Får se om jag klarar av passet (medlepass) utan att avlida! Så dåligt tränad.
Siktar på vårrusetoch eventuellt tjejmilen. Fler som ska springa det?
SEdan är det kamp mot vikten som pågår även här.
Att det ska vara så lätt att gå upp i vikt och så svårt att gå ner...kör efter GI-metoden och det fungerar rätt ok. God mat och behöver inte gå hungrig vilket underlättar väldigt!