2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
lime och vitt är ju sååå läckert!!! Lite mer vårigt än guld och rött...men båda funkar.
lime och vitt är ju sååå läckert!!! Lite mer vårigt än guld och rött...men båda funkar.
vårbrud: blir spännande att se hur den klänningen kommer att se ut! *ler*
Jag vill göra inbjudningskort mm själv, men det blir enkla modeller. Vitt papper med nåt tunt papper på och text + stämpel.
vårbrud: let´s dance ses det på här med! vem är bäst tycker du?
norrsken: låter som en höjdardag!! NOT!
norrsken: go for it girl! Kan itne vara lagligt att inte få nån rast på så lång tid!
Det är nu vi ska berätta att vi ska på stan och panduro och solen skiner.... *asg*
Lucy: bara för att göra det hela svårare så gillade jag den andra mer. Den var mer i min smak, men båda var väldigt fina!
NU har vi ätit god middag och druckit lite vin. Så härligt med lite vardagslyx!
godmorgon.
Hoppas allt är väl med alla brudar och lervrar!
Satt och såg melodifestivalen igår...fy fasen vad vilken låg nivå på kvaliten på bidragen! Nästan så man skulle kunna göra det bättre själv...om det där var de bästa så måste de andra 3000 inskickade låta väldigt illa!
nåja.
Nu ska jag iväg till lillpanduro, en liten hörna i leksaksbutiken..men bättre än inget!
levrar - njurar...whatever!!! haha
sänder iväg morgonens första meddelande!
Nu ska vi iväg på öppna förskolan. Det är skönt att komma iväg så William får busa av sig och jag prata lite skit med andra vuxna!
ha det bra, dyker in senare!
Är så glad då hon som ska göra min tiara också ska göra ett halsband som är sååå läckert! på www.gamman.se/UserGalleri.asp&ImgID=1587
funkar visst inte...jaja....snyggt är det!
testar om ddenna funkar istället:
www.bridesdiary.com.au/store/productDetail.aspx