2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
tårtgalleri:
come.to/tartverkstan
tårtgalleri:
come.to/tartverkstan
hej hej
välkommen alex och Johan
vi har budget ca 30 000...men har inte börjat spara än! Spännande att se om vi kommer att hinna med det!
Köpte Amelia B&B, vilken cool lokal den där grottan i Sthlm! Skulle helt klart varit ett alternativ om vi bott där.
VM-GULD VM-GULD, VM-GUUUUULD!
Har just sett Anjas superåk! Vilken härlig helgstart!
Sedan har jag fått örhängen och halsband tillverkade av hon som gör tiaran! KOmmer att bli sååå snyggt och precis som jag vill ha det.
Tjatar så om min tiara, men det är för långt kvar för att börja fixa med annat...
Anja: Snyggt kort.
ina: låter aom ett väldigt hmmmm...trevligt arbete?!?!
Om jag finge välja ett drömresmål blir det australien, men tror inte vi har råd att åka dit på bröllopsresa. Kan ju alltid drömma!
Jag har skissat på örhängen och halsband nu och fått dem tillverkade, samt min uttjatade tiara. Det blir så fint!
godmorgon gooodmorgon!
här är det bara bra. Lite förkylt, men det brukar ju vara normaltillstånd den här årstiden!
Tråkigt me släktingar som har svårt att visa glädje. Bröllop är ju en sådan sak som man inte kan låta bli att glädjas åt tycker jag.
Vi har inte berättat något än eftersom inte ens datum är bestämt.
Nä, nu ska vi till öppna förskolan William och jag!
ha det bra så dyker jag säkert in här senare.
hej brudar!
Vad skoj me bokrean...men får nog skippa den iår till förmån för badrumsrenovering!
Angående utgångsmusik så pratade jag lite med en som sa att de hade haft sällskapsresan-låten som utgång. Den utan text alltså!
slänger in ett godmorgon jag med! Sitter på jobbet och väntar på en elev som ska dyka upp strax.
Hoppas ni har det bra!
lucy: snygg klänning!
KLart du ska klippa lugg! Får vi se före och efterbilder!
Hur gör ni med alkoholen? Gratis hela kvällen eller betalbar?
det är jättesvårt tycker jag att veta hur man ska göra med bar eller inte.
Känns det snålt att ha betalbar?
Fast ska ju bjuda på vin mm till maten. Baren är ju inget jag räknar att gå med vinst på utna bara för att få ner kostnaderna lite...
ina: hur såg de ut? Kollade på din skos hemsida men hittade inga "bröllopslika skor"!