Hej!
Nu har vi varit och tittat på festlokalerna och vi är nöjda. Har bestämt datum för att diskutera meny, dukning, bordsplanering med mera. Nu känns det verkligen som att det är allvar och att det snart är dags. Vi ska sitta här hemma nu och bestämma menyn antingen idag eller imorgon och det ska bli intressant. Vi är inte riktigt överens sambon och jag så det blir nog en skojig diskussion.
Idag är det vårväder här nere i Skåne, soligt, ca 10 grader och inte mycket vind. Gissa om man blir på lite bättre humör. Annars har jag känt mig ganska nere sen jag började jobba igen. Hade medarbetarsamtal med chefen igår och det gick bra, men hon kan fortfarande inte säga hur det ser ut med min tjänst framöver så där blev det inget mer sagt.
Inahjärtaradam
Jag har tre kompisar som är kontaktpersoner och det trivs med det. Tycker det är kul att göra något annat. Däremot har jag en kompis där det inte funkade alls med vårdtagaren.
Vilket flyt du verkar ha just nu. Kan du inte smitta av lite till mig????
Lucy_
Jag kommer att göra bröllopshäftet själv, har börjat bli en sån där kontrollfreak känner jag?
Vill själv styra över de sakerna.
M&H
Välkommen hit!
Själv har vi bytt datum från april 2008 till sep 2007, så nu börjar det bli lite stressigt.
Norrsken
Jag känner igen ditt bråk med Lasse angående pengar. Jag har samma problem här hemma med min sambo. Jag sparar och han slösar.