Inlägg från: vårbrud2008 |Visa alla inlägg
  • vårbrud2008

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

~Norrsken~
    Vad gör du då?

• vårbrud2008

Norrsken
    Jag börjar 11.45, ska till dagis om en timme.
    Det börja bli soligt här men de har pratat om regn.

InaHjärtarAdam
    De skulle börja med min klänning efter nyåret så jag får nog vänta ett tag till.Jag hade ringt tullen direkt....:)

• vårbrud2008

Jag vill också ha min klänning.......

• vårbrud2008

Lucy
    Jag beställde den i slutet av januari men sen fick jag kompletera med mått ett par omgångar, sen betalade jag den och sen kom nyåret. Jag fick som svar att den skulle påbörjas efter nyåret och att det skulle ta 40 till 50 dagar att göras.
    Tänkte kanske ta och skicka iväg ett mail och kolla läget. Är så nyfiken...

• vårbrud2008

Madlin
    Vi har bokat kyrka, festlokal, frissa, solist till kyrkan och så har jag beställt en klänning från Kina. Vi funderar nu på transport, övernattning, DJ, make-up, fotograf och inbjudningskort.
    Har hittat kläder till sonen men inte i rätt storlek. :(

Norrsken
    Lyssnar du på hockeyn?????
    Ditt lag leder tyvärr över mitt lag. :(

• vårbrud2008

Norrsken
    Sambon lockade hit svärfar på kaffe så de kunde fixa vår antenn så när jag kom hem från min föreläsning sov sonen i soffan och sambon satt klistrad framför tv:n.

• vårbrud2008

Norrsken
    Jo, visst är det kul med hockey men det får vara nån måtta med det också...

• vårbrud2008

Norrsken
    Tror dock inte att sambon har samma åsikt.

• vårbrud2008

Godmorgon!

Är någon uppe idag???

Är det inte typiskt så säg. När man har sovmorgon då vaknar sonen tidigt och när man måste gå upp sover han som en stock.
    Men idag har jag faktiskt fått lite gjort. En maskin tvätt och en maskin disk är på gång, frukost är avklarad och jag har börjat packa inför helgen.

Idag åker sambon till Helsingborg för att granska en cup. Imorgon har jag och sonen först babysim och sen åker vi också till Helsingborg för en övernattning och förhoppningsvis lite shopping. Gick ju inte så bra att shoppa med sonen förra gången så mina förhoppningar om det nu är ganska låga.Men det hade varit kul.
    Ser mycket fram emot helgen!!!!!

Idag blir det jobb mellan 13 och 17, trist en fredag men det får ju gå.

• vårbrud2008

Norrsken
    Då får vi hålla tummarna för Lasse idag då.

Jag var på en bröllopsmässa nere i Malmö och det var KASS......:(
    Blev jättebesviken, trodde att den skulle vara mycket större.

Däremot var jag på en mycket bra här i mitt område som gav mycket. Tyvärr tittade jag inte jättenoga eftersom jag tänkte komma tillbaka nästa år och studera mer noga, men nu blir det ju inte så.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare