Nu har jag läst ikapp många sidor och puh?..vad jag blev trött. Ni skriver ju såmycket.
Var i Helsingborg i helgen men hittade inga skor tyvärr, däremot var jag inne på Panduro och handlade stämplar och papper till placeringskort och menyer. Inget direkt billigt?.:(
Angående gästlista, vi kommer att bjuda 40 vuxna (släkt och vänner) och barn över 7 år (tror dock inte att så många kommer). Vi har valt att bara bjuda de som vi umgås med bland kompisar och släkt. Det räcker tycker vi. Alla är dock välkomna till kyrkan.
Lucy_
Vilken tidning är VK? Dum som man är ibland??:)
En halvtimme på bröllopsmässan, då slog ni oss. Vi var på bröllopsmässa i Malmö och var där i en timme. Var inte heller mycket att ha.
Jag som älskar politik?..:)
InaHjärtarAdam
Vilken snygg klänning!!!!!!!!!
Jag vill också ha min?..
GRATTIS!!!!!!!
Har ju precis varit gravid, men fick missfall, men vi försöker igen och hoppas på plus snart igen. Har du några frågor??????
Vi hade ju planerat vårt bröllop till april 2008 pga av bebisen men så kom missfallet så nu har vi bröllopet i höst istället och får förhoppningsvis en bebis efter det.
Naura
Jag ska byta till min sambos efternamn. Han har ett ovanligt och jag ett vanligt. Ska bli kul!
Chickpea
Här har du en lärare till, 4-9 so/musik, men jobbar just nu som förskollärare pga arbetsbrist.