Inlägg från: vårbrud2008 |Visa alla inlägg
  • vårbrud2008

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Jag tänkte se på tv så vi hörs en annan dag.

Lycka till ni som ska göra högskoleprovet på lördag!!!!
    Jag lovar jag ska hålla tummarna.

• vårbrud2008

Hej!

Någon här???????????

Sitter och dricker en öl, tittar på hockey och sitter vid datorn. Det är tur man är tjej och kan göra flera saker samtidigt...:)

Nu har vi betsämt vilka låtar vår solist ska sjunga i kyrkan:
    För att du finns Sonja Aldén
    Kärleken är Jill johnsson
    The Rose Bette Middler
    Men man kanske ändrar sig????

• vårbrud2008

Ja, jag hoppas att det ska kännas bra för solisten också.
    Sambon valde The rose, jag För att du finns och gemensamt Kärleken är.

På onsdag ska jag kolla upp fotograf, make up och SKOR.

Usch vissa dagar känner jag mig så stressad!!!

Eventuellt ska jag fixa inbjudningarna i helgen.

• vårbrud2008

madlin
    Vi betalar endast 1500kr för vår solist för hon tycker att det är så roligt att sjunga.
    Hon är utbildad sångpedagog på musikhögskolan och jobbar med musik.

• vårbrud2008

madlin
    Ja, och dessutom är som trevlig. :)

Wow, såg ni dansen nyss??????
    Den dansen skulle man haft som brudvals.....

• vårbrud2008

Jag gillade discodansen:)

• vårbrud2008

Hej alla!

Nu är vi hemma igen sonen och jag efter att ha varit på babysim. Han var jätteduktig idag och trotsade inte en enda gång. Annars brukar sambon också vara med och hjälpa till men han är på möte idag.

Har även avverkat frukost och kaffe men har huvudvärk med stora bokstäver. Sonen har hostat HELA natten och hållt oss vakna.

Vädret är dock kanon så jag är kluven för vad vi ska göra idag. Får nog vänt till huvudvärken är väck för att orka tänka mer.

• vårbrud2008

Nu har vi grillat, druckit vin och sitter för tillfälligt och njuter och vilar ner maten i vårt underbara uterum. Sonen leker snällt för en gångs skull och vi har det bra.

Har varit på kyrkogården och kollat in minnesgården där vår andra son numera ligger. Inte kanske den vackraste minnesgården men det kan man ju ändra på om man köper lite blommor och sätter dit regelbundet. Känndes i alla fall bra att gå dit med sonen. Det blev en promenad på 1 timme och det var så skönt med tanke på vädret idag som har varit kanon. Tog en kopp kaffe hemma hos en kompis på vägen hem och det var ett tag sen vi sågs, så det var också trevligt.

• vårbrud2008

Lucy_
    Det har faktiskt varit en mycket bra dag. Det var ett tag sen jag hade en bra dag tyvärr. Men såblir det när man inte mår bra.

Nu sitter vi i uterummet med värme och levade ljus och planerar till bröllopet. Vi har även kors i taket övat bröllopsvalsen. Helt otroligt, det börjar lossna.

Har din klänning kommit föresten?????

• vårbrud2008

Lucy_
    Ja, jag känner nu att jag måste ha bra dagar lite då och då för att hålla mig flytande. Det är verkligen skit på jobbet så det är mest det man tycker är jobbigt just nu.
    Missfallet finns där hela tiden men det får man lära sig leva med och vi försöker och hoppas att ett syskon kommer snart igen.

Jag skickade iväg ett mail till 1koo och klänningen ska bli klar denna veckan och sen ska den skickas nästa vecka. Så jag hoppas att den finns här hos mig om en vecka. Spännande!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare