Inlägg från: InaHjärtarAdam |Visa alla inlägg
  • InaHjärtarAdam

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

~Norrsken~ :
    nä men jag har också tänkt att det är lite långt innan... men jag tror vi gör så att vi skickar ut i två omgångar:)
    kanske första i augusti och andra i september. OSA vill jag ha två månader innan för om det är många som tackar nej så går vi in på andrasorteringen på gästlistan;)

• InaHjärtarAdam

åååh jag är heeelt gråtmild nu alltså... läste precis ett mail som adam hade skickat till en killkompis. han skulle förklara vad han älskar med mig..

"What I love about her... hmmm, simple question and still a hard one... I love how caring she is, and how sensitive, she has humor, big boobs, she's smart and got her own ideas so it's not like she's leeching... Just a myriad of small things you know..."

är han inte världens allra mest bästa!! :)
    jag måste nog gråta en skvätt...

• InaHjärtarAdam

~Norrsken~:
    vad ska bloggen handla om?

• InaHjärtarAdam

ett tufft ord... hmmm...
    kavalkad tycker jag är ett bra ord. det står ju för en hel samling av någonting. som en blogg kan vara.

• InaHjärtarAdam

~Norrsken~ :
    kanske norrskenstankar?
    Eller nåt mer avancerat men som man ändå kommer ihåg, typ AlltSomPopparUpp.blog...

• InaHjärtarAdam

~Norrsken~ :
    låter bra!

• InaHjärtarAdam

jag vill ha min klänning NUUU!!!
    har väntat i evigheter känns det som!
    den 22:a har det gått 45 dagar och dom sa att jag skulle få hem den innan dom dagarna hade gått. borde dom inte skicka den rätt snart nu då?

• InaHjärtarAdam

idag ska jag förresten iväg på en arbetsintervju!
    ska söka jobb som kontaktperson. inte mycket betalt men det är nog roligt och intressant.. tror att det kan vara en bra början på mitt liv som familjehemsmorsa:)

• InaHjärtarAdam

~Norrsken~ :
    jasså? vad tycker han eller hon om det då?

• InaHjärtarAdam

~Norrsken~ :
    vad bra:) nu måste jag skynda mej iväg!!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare