2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
jag är här!
kom just innanför dörrarna. har haft en jättebra dag:)
först var jag på arbetsintervju och fick jobbet på en gång. enligt hon som intervjuvade så kände hon att det var rätt så fort jag klev innanför dörrarna;)
dessutom blev jag erbjuden ett heltidsjobb som personlig assistent fastän det inte var det jag sökte till! men det är en jättebonus ju. nu ska jag prata med min chef och se vad han erbjuder för om jag får heltid på mitt extrajobb från och med att jag är färdig med utbildningen så tar jag ju det hellre eftersom det är närmare dit. det andra ligger på lidingö så det är en bit att åka... kan han däremot inte lova så kommer jag antagligen att ta det andra för det känns tryggare att ha kontrakt på ett jobb än ett löst lovande liksom..
när jag tillslut kom därifrån åkte jag in till stan och mötte min kompis, hon som vi ska få resan till lanzarote av, och som ska fixa vår bröllopstårta. vi kom överens om att nästa gång jag är i göteborg så ska vi gå till hennes pappas bageri och proväta alla olika sorter av tårtfyllningar så att vi lättare vet vad vi vill ha till vår tårta:D
dessutom har jag blivit inbokad massor på mitt extrajobb nu, såpass mycket att vi antagligen kommer kunna slänga in ca 10 000 extra på bröllopskontot nästa månad! plus att vi då har råd att vara lediga vecka 15 och då vara i göteborg:) wiii vad jag är glad!