Inlägg från: InaHjärtarAdam |Visa alla inlägg
  • InaHjärtarAdam

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Lucy_ :
    iiiingen aning;)
    vi kör på tills vi blir tillsagda...

• InaHjärtarAdam

vårbrud2008:
    mysigt med ett så stort uterum. kan tilläggas att vår hela lägenhet är 34 kvm;)

• InaHjärtarAdam

ingen vaken?
    det är nog första gången någonsin typ som jag är uppe såhär tidigt på en söndag. :D
    sitter på jobbet nu och har jobbat 18½ timme.bara 11½timme kvar nu!
    min älskling är hemma och är sjuk så han ska nog inte gå till jobbet nu på några dagar, tur att vi fick jobba extra så vi iallafall inte går back nästa månad. vi hade från början tänkt att lägga in varenda krona från extrajobbet i bröllopskassan men nu får vi nog nalla en tusing eller två därifrån...
    jag såg melodifestivalen här igår och tyckte att the ark var rätt bra. bäst av dom tävlande iallafall. och jag gillar verkligen kristian luuk;) "vi hade en tävling för vädret och kom fram till att fint väder vann" eller vad var det hann sa? nåt i den stilen iallafall.. gud vad jag skrattade!

• InaHjärtarAdam

hallå allihopa. phuuu, nu är jag äntligen hemma igen efter ett lååångt pass.. helt slutkörd så jag tror att jag ska dimpa ner i sängen på en gång. gonatt allihopa!

• InaHjärtarAdam

jag är också här!
    har varit hemma från praktiken idag också... hehe, måste skärpa mej och gå imorgon.

• InaHjärtarAdam

jag har bestämt med min mamma att vi ska göra alla inbjudningar under påskveckan när vi ska ner till göteborg.
    ska gå till panduro och köpa pärlor och sidenband och sitta och knåpa på kvällarna när adam och min pappa ändå sitter och spelar tv-spel:)

• InaHjärtarAdam

hej allihopa.

vi har haft en mysig dag idag.. har städat hemma, satt upp lite hyllor och gardiner. sen gick vi ner på stan och åt sushi. efter det gick vi in på lindex och kollade på bebiskläder:D
    nu sitter adam i soffan och svär öronen av sej framför sitt tv-spel, hehe..

• InaHjärtarAdam

~Norrsken~:
    ja det var verkligen mysigt. tänk, om ett år kanske jag är gravid!! vilken stor grej!

• InaHjärtarAdam

låter som en bra idé. då har jag förhoppningsvis en ettåring när du får en nyfödd:) åh gud vad mysigt!! jag längtar så jag håller på att smälla av...

• InaHjärtarAdam

~Norrsken~ :
    vi ska ha ett biologiskt. men får vi så tar vi ett gäng fosterbarn också! kanske ett syskonpar eller så:)

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare