gica - Vad roligt!!! Kommer inte på någon fråga, men tänker att det väl inte spelar någon roll med inflyttningsdatum (fast jag kom på att ni kanske ska flytta ut också). Men det kanske går att lösa med lite hjälp från kompisar och familj?
Norrsken - Bärry är ju jättegott! Äter det alldeles för sällan! Just nu tycker jag all mat är äcklig och har ingen matfantasi för fem öre, så man borde kanske koncentrera sig på sånt man tycker om..
Angående marsch och dans och sånt: Jag vill ha Indiana Jones-temat som antingen in- eller utgång, men lite tycker jag att det skär sig med den Åsa Jinder låt vi tänkte ha också, så jag funderar på om man kan använda Indiana Jones när man kommer till lokalen kanske? Sen tror jag att vi tar och dansar till "Utan dina andetag" är vi i Eskilstuna så måste det väl bli Kent .
Städandet har gått sådär halvbra, jag har egentligen gjort det mesta utom att dammsuga och torka golv. Men nu har lilla skruttkatten kommit hem, och behöver kanske inte mötas av en otäck dammsugare när hon inte mår riktigt jättebra.. Fast det hade gått bra hos veterinären, även om hon var lite sur på dem, och det känns skönt! Hoppas att hon snart blir sig själv igen!