Inlägg från: vårbrud2008 |Visa alla inlägg
  • vårbrud2008

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Snart_FruL
    KRYA PÅ DIG!!!!!
    Usch vad det är tråkigt att vara sjuk och inte få rätt medicin! Hoppas att du känner dig bättre nu.

Naura
    Min sambo ska ha en frockcoat (hur det nu stavas) på vår stora dag. Måste ut och kolla läget snart

• vårbrud2008

Nu har jag läst ikapp många sidor och puh?..vad jag blev trött. Ni skriver ju såmycket.
    Var i Helsingborg i helgen men hittade inga skor tyvärr, däremot var jag inne på Panduro och handlade stämplar och papper till placeringskort och menyer. Inget direkt billigt?.:(

Angående gästlista, vi kommer att bjuda 40 vuxna (släkt och vänner) och barn över 7 år (tror dock inte att så många kommer). Vi har valt att bara bjuda de som vi umgås med bland kompisar och släkt. Det räcker tycker vi. Alla är dock välkomna till kyrkan.

Lucy_
    Vilken tidning är VK? Dum som man är ibland??:)
    En halvtimme på bröllopsmässan, då slog ni oss. Vi var på bröllopsmässa i Malmö och var där i en timme. Var inte heller mycket att ha.
    Jag som älskar politik?..:)

InaHjärtarAdam
    Vilken snygg klänning!!!!!!!!!
    Jag vill också ha min?..

GRATTIS!!!!!!!
    Har ju precis varit gravid, men fick missfall, men vi försöker igen och hoppas på plus snart igen. Har du några frågor??????
    Vi hade ju planerat vårt bröllop till april 2008 pga av bebisen men så kom missfallet så nu har vi bröllopet i höst istället och får förhoppningsvis en bebis efter det.

Naura
    Jag ska byta till min sambos efternamn. Han har ett ovanligt och jag ett vanligt. Ska bli kul!

Chickpea
    Här har du en lärare till, 4-9 so/musik, men jobbar just nu som förskollärare pga arbetsbrist.

• vårbrud2008

Lucy_
    Ja, då har inte jag den tidningen då. Slipper jag fundera mer på det.
    Ja, politik gillar jag och mitt huvudämne i min utbildning är samhällskunskap (60p).

• vårbrud2008

Lucy
    Ja, visst är det tur att man är olika.

Hade föresten precis blivit klar med 60 småkartonger, men så var jag på Panduro och skulle köpa snöre. Så nu ska jag göra om 30 askar till vita istället.....Vad man velar ibland.

• vårbrud2008

Vad hände med sidan??????????????

• vårbrud2008

Så typiskt när min dator väl fungerar.....

• vårbrud2008

Jag köpte föresten papper till menyerna och placeringskort plus stämplar och färg på Panduro i helgen men så dyrt det blev.
    Ev ska vi träffa kocken på onsdag så då tänkte jag att det kanske var dags att ta tag i saker och ting.

• vårbrud2008

Coornet
    Ja, det är mycket nu men jag vet inte riktigt vad jag ska börja med. Har engagerat blivande maken också men just nu tycker han att hockey och byta våra bildäck går före.....

• vårbrud2008

~Norrsken~
    Det var ju en kul idé med korten. Det kanske man skulle prova?????

Vi tittade på Södertälje - Malmö och Malmö (mitt lag) förlorade tyvärr....:(

Coornet
    Vi har flyttat vårt bröllop från april 08 till sep 07 så det börjar dra ihop sig..:)

• vårbrud2008

Norrsken
    Då får jag strida för mitt lag själv då!!!!!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare