Inlägg från: Helmborn2B |Visa alla inlägg
  • Helmborn2B

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Norrsken:
    Ring skattetanterna och hör. Min svärmor jobbar på skatteverket men jag vågar inte ringa henne och fråga, stör henne tillräckligt ofta på jobbet ändå med alla mina frågor om skatt och moms.

• Helmborn2B

Drömdrud:
    Vad sa dom?

• Helmborn2B

Drömbrud: Hmm.. kom på mig i efterhand, menade du att ni ringde då eller att ni ringde nu och kollade..? *iq fiskmås*

• Helmborn2B

Drömdrud:
    Ok, men då har du ju pratat med svenska kyrkan i ditt område. då återstår det väl bara att ni bestämmer er för hur ni vill göra, annan lokal eller dop. det blir säkert bra hur ni än väljer att göra.

• Helmborn2B

Mysan:
    Va kul att du hittat tillbaka! Reflexerna låter som en jätte bra idé, skulle snott den om det inte hade vart för att vi gifter oss på sommaren.

Apropå pärl- och smyckesdiskutionen så har jag också funderingar på hur jag ska göra med halsbandet. jag ska ju ha min pappas vigselring runt halsen eftersom han inte är i livet men att man ändå har med honom på nått sätt. undrar hur man kan göra det snyggt, eller ska man bara ha ringen hängandes i en enkel kedja tro?

• Helmborn2B

InaHjärtarAdam:
    Ja dom tog mitt personnr när jag bokade kyrkan också, så det kan ju hända att de kollar det den vägen.

Slänger mig in i halsbandsdiskutionen igen, jag tror nog också att det kan bli fint att bara ha ringen i en kedja runt halsen. Lutar åt det, annars kanske man lägger mer märke till halsbandet än vad det är som sitter på.

• Helmborn2B

Så nu har man kört gubben till bussen som ska ta honom och hans kompisar till stöten över helgen. Jag och lilla vovven ligger nu i lugn och ro och slappar i soffan. Känns konstigt att behöva sova ensam i ett par nätter men iof så är man lite van vid det eftersom han ibland får larm mitt i natten och måste skynda iväg.

Lucy_: Ja du, det blir inte lätt att välja tror jag. Har redan beslutsångest och jag har inte ens börjat prova än. Har du nån favorit?

• Helmborn2B

Lucy_: Dom var jätte söta! Jag ska också börja prova till sommaren efter min väninnas bröllop är över.

• Helmborn2B

InaHjärtarAdam: Ja man får försöka hålla sig sysselsatt ändå. Jag passar på att ligga i soffan och jobba lite . Det där med att se läskiga saker på tv känner jag igen, oftast lyckas jag pricka in spökdokumentärer eller liknande när inte gubben är hemma. Då brukar lilla vovven få sova med mig i sängen.

• Helmborn2B

Drömbrud: Åhhh va spännande, du får rapportera så fort du får chansen!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare