Inlägg från: Helmborn2B |Visa alla inlägg
  • Helmborn2B

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Ina: ja man blev allt lite sugen på att prova själv.. men nej, jag ska hålla mig till augusti.
    jaja.. det blev lite jobbat iaf, ska ändå fortsätta imorgon eftersom gubben också jobbar då. nu ska jag åka och handla mat, medelhavsbiffar blir det, mums.

• Helmborn2B

vårbrud2008:
    Tur att du hitta ringarna, vart trodde du att du hade förlagt dom då?

Angelica79:
    Snygga ringar, väldigt stilrena!

• Helmborn2B

Tänk egentligen vilken guldgruva vi har här sen när folk börjar gifta sig, då får vi andra en massa värdefulla tips och råd! Har faktiskt inte tänkt på det innan. Så Ina och ni andra som gifter er innan 2008, ni skulle bara våga försvinna ur tråden när ni är gifta.

syster_Kristin: Välkommen till tråden!

Nu ska jag gå och nana... ska försöka ge jobbandet en bättre chans imorgon, men möjligheten att jag ändå kikar in här är nog ganska stor. Kram på er!

• Helmborn2B

Kikar in och säger hej, jobbandet går något bättre idag.

• Helmborn2B

Snitte:
    Ja det är ju det men nu har jag gjort en kopp kaffe och ska återgå till jobbandet minsann. Deadline imorgon...

InaHjärtarAdam:
    Det hade vart jätte kul att komma på vigseln, jag går gärna så länge någon annan från gbg i tråden följer med, vågar inte själv.

• Helmborn2B

Ina:
    Kan bli intressant när du ska förklara för de andra gästerna vilka vi var... Ähh det vara bara några bröllopstokar som hängt med mig på BT i typ 2 år. (blir ju det då)

Nä nu ska jag försöka koppla in min kopiator... pust..

• Helmborn2B

Ahh.. jag håller på att avlida av tristess! så tråkigt att sitta och jobba så här dags, börjar få ont i ryggen också. får väl ta en bensträckaren runt i huset.

• Helmborn2B

Hej tjejer! Har inte hunnit kika in här på två dagar, har varit begraven i massa jobb. men idag är det lugnare så jag tog lite sovmorgon. Har inte orkat läsa ikapp, ni har ju skrivit på som galningar.

Ina: Jätte fin klänning, kommer vara grymt snygg i ivory också! gillade också att bandet och rosetten var så stora.

• Helmborn2B

Norrsken:
    Vårt är ju helt friköpt, det är väldigt bra för då slipper man ju den extra avgiften i månaden som man får betala i en bostadsrätt! Vem vet vi kanske nästan blir grannar. Gubben har inte hört nått nytt om tjänsten på chalmers?
    Imorgon är det vår tur att åka på weekend förresten!

• Helmborn2B

Norrsken:
    Låter bra med servettrådgivning! Jag håller också tummarna för er, hade ju vart jätte kul om han gick nån av tjänsterna! Vi ska upp till sommarstället i kungshamn (ligger typ vid smögen) torsdag till söndag. ska bli så gott, vi ska gå långa promenader med lilla stella och äta massor med kräftor. det var där vi förlovade oss för drygt ett år sedan också så vi får väl hälsa på "vårt" berg också.

• Helmborn2B

Norrsken: Ja det är guld vär att ha hus där. så kul att sitta på verandan på sommaren och kika på alla stackars campare som promenerar förbi. Va komiskt att du har ett ex där.

• Helmborn2B

Norrsken: Nope, arvsgods... från gubbens sida.

• Helmborn2B

Norrsken:
    Visst är det! men en egensnickrad stuga är ju inte helt fel heller!
    Nä nu är folks luncher snart slut så då är det dags att jobba igen, kikar in senare!

• Helmborn2B

Apropå hemsidor så känner jag mig lite halvkass att jag inte orkar engagera mig mer i en bröllopssida än att jag bara gjort en på weddingannouncer när det faktiskt är sånt jag jobbar med dagarna i ända, dvs text, bilder och media/portal.. men det kanske är just därför jag inte orkar göra en privat.

Vi (läs jag) kommer nog skicka ut våra "save the date" i januari/februari sådär, för precis som ni tänker så har ju inte folk hunnit boka resor och sånt då.

• Helmborn2B

Norrsken: Ja det är nog så det är... man orkar ju inte göra samma grej dygnet runt!

• Helmborn2B

Nu blir ju jag också sugen på att ha slöja, fast bara i kyrkan... och så tar man av den till middagen. hmm.. får väl prova några och se hur det ser ut helt enkelt.

• Helmborn2B

fast jag vill nog ha en kort modell faktiskt...

• Helmborn2B

Anja74: fast de ser ju inte vad som står i festprogramet förrän de sitter vid bordet, dvs några minuter innan maten börjar servaras. Sen brukar man ju skriva lite om brudparet och ha lite annat smått och gott i festprogramet.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare