2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
Grattis drömbrud, va gulligt han hade planerat det!
Mysan98:
Skriver länken så kan du kolla upplägget, verkar väldigt intressant. Lutar nog åt att jag anmäler mig imorgon. www.creativeday.se/
Grattis drömbrud, va gulligt han hade planerat det!
Mysan98:
Skriver länken så kan du kolla upplägget, verkar väldigt intressant. Lutar nog åt att jag anmäler mig imorgon. www.creativeday.se/
Helt OT egentligen, men till er som bor i stockholmsområdet, vad har ni för väder nu? Snö? Ska upp till stockholm imorgon och vill ju veta vad för kläder och skor man kan/måste ha på sig. Handlar mest om att jag är bekväm av mig och inte vill ha med mig för mycket kläder på tåget.
Drömbrud: Okej så det ligger kvar lite snö då alltså.. skulle du beskriva det som loafersväder eller stövelväder om man ska ta i beaktning att man ska sitta på ett tåg 3 timmar enkel väg.
Drömbrud: Nej va dumt.. jag som hoppades på loafers-väder.
Fixar också lite i listan eftersom även vi bytt datum.
2007
Oktober
20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
joyochandreas.weddingannouncer.com
December
15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
home.gamman.se/inahjärtaradam
31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.
2008
Januari
12/1 Mysan98
Februari
2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
Mars
8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.
Maj
5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.
Juni
Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
kling2008.weddingannouncer.com
sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.
Juli
5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
anjasbrollops.blogg.se
19/7 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå.
foreverandever.weddingannouncer.com
Augusti
2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.
23/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
camilla-anders.weddingannouncer.com/
Norrsken:
Nope det var det enda datumet i augusti, men det blir ju bra det här med. brukar dessutom vara fint väder augusti ut minst ändå så. dessutom försöker jag resonera så att vi inte tvingar någon att avbryta sin semester för att ta sig till bröllopet, vid det laget har de flesta kommit tillbaka hem och till jobben. hmm..försöker hitta alla positiva aspekter jag kan, lite besviken är man ju över att den helgen vi ville ha inte var bokningsbar.
Anja74: Både min väninna som gifter sig i sommar och jag tänker skicka ut save the date kort. Då hinner ju inte folk boka upp sig med annat som du sa!
Norrsken: Tror du och jag diskuterade save the date i första tråden.
Jag kommer börja prova klänningar i augusti och sen beställa i nov-dec någonting... då vet man att man har god tid på sig att göra ändringar mm.
Beror ju lite på vilken märke man ska ha också.. ska man ha en maggie sottero så kan det ta 4-5 månader från att man beställer den tills den kommer! och sen kanske man ändå måste hinna göra lite ändringar.