Godmorgon allihopa! :)
Tur du påminnde mig om klockorna Norrsken, datorn har ju ställt om sig själv, men resten går ju inte lika automatiskt. :) Idag blir det bröllopsmässa för vår del. Hoppas det är riktigt bra o att man får många tips. :)
Igår var vi på födelsedagskalas... ett politiskt åtagande kan man säga. Känndes lite annorlunda. Vi var hos Juhas bästa väns flickvän. Vi var där i fredags oxå o hälsade på, och fick då ingen "Inbjudan" på att komma på festen de skulle ha. Men igår när jag hörde av mig o grattade henne så vart vi bjudna, och juha pratade med sin kompis o då sa han oxå att vi skulle komma o fika. (Vi fick inte reda på att det var en fest förrän vi kom dit). Juha hade igår jobbat till kl. 19 o sa att vi får se om vi kommer, vi hör av oss. Till saken hör att jag o tjejen inte umgås annars, hon är aldrig o hälsar på hos oss när killen kommer osv, vi har aldrig firat hennes födelsedag tidigare för vi har aldrig fått veta när hon fyller år. Men så kännde vi oss iaf nästan tvugna att åka nudå när vi vart bjudna. Men vi hade ingen present eftersom jag varit hemma hela dagen utan bil, o Juha på jobbet. Så det känndes lite olustigt att komma utan present, men jaja, vi hade trevligt iaf. Två glas rödvin slank ner oxå. :)
Jag ska nog oxå beställa provkort idag tror jag. Så jag hinner få dom innan påsk, då ska jag åka upp till mamma o vara där, o där är det alltid kul o sitta o pyssla med syrran o mamma. Då kan man göra av olika mallar o sånt. :)