Vilken härlig dag det varit idag!! Först cyklade jag till skolan, var där i två timmar, cyklade hem. 6+6km, flitigt värre! Brukar alltid ta bilen annars. Men det är så fint väder så jag kunde ju inte låta cykeln stå, även om sambon erbjöd sig att köra mig. :) Så redan där var jag grymt nöjd med mig själv!
Sen kom jag hem, ut med vovvarna en sväng medans Juha tände grillen på balkongen. Grillade lite hamburgare till lunch, sen in till stan o köpte lite småkrams. Var även in i en butik som säljer smokings, juha vill ha en smoking när vi gifter oss, så vi var in o tittade priser o sånt. Kring 7000 får vi nog räkna med, men det är OK. Jag kan inte förbjuda han o köpa dyra kläder när jag själv ska göra det. Och så avslutade vi våran stadstur med glass i solen på torget. Inte speciellt bra när man försöker gå ner i vikt, men jag hade ju cyklat så flitigt så jag kännde att jag kunde unna mig en glass. :)
Nu har vi piffat lite här hemma, och jag har suttit ännu en liten stund ute i solen...svårt att slita sig därifrån när den värmer så skönt. Nu borde jag plugga, men måste ju kolla in mina forum först. :)
Ska kanske imorgon eller på fredag gå o köpa lite papper o sånt o testa göra inbjudningskort, o räkna på vad det kommer kosta att göra alla själv o sånt. Blir nog ca. 1000kr för bara inbjudningarna om man ska göra 25st, sen ska man ha program o sånt oxå...
Och så blev vi bjudna på bröllop! Den 16 Juni iår ska juhas kusin gifta sig. Känner inte dom, har bara träffat henne en gång för 6år sen, men kan vara kul att gå på bröllop för att få lite inspiration om inte annat. :D
Hoppas eran dag oxå varit lika skön som min!