Inlägg från: sajberpillan |Visa alla inlägg
  • sajberpillan

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Snart_fruL: vad skönt att ha så mycket pengar sparat.
    Provade min nyinköpta slöja idag...åååhhhh...fick en tår i ögat när jag såg mig i spegeln.( var inte av rädsla!!)
    Vill gifta mig nu!!! NU NU NU !

• sajberpillan

Det var lungt här idag. Van att behöva läsa ikapp 10 sidor. Vad har alla för sig idag då? Jag är hemma med sonen och vi ska ut och åka pulka nu när han vaknar.
    Sambon är på en kompis svensexa.
    Undra vad man själv kommer att råka ut för på sin egen möhippa?! Det värsta som kan hända skulle väl vara om de satte en på tåget, aprak och man vaknar till i Haparanda eller nåt sånt! haha...

• sajberpillan

har just lagt Wille i säng, pust, varit ute och åkt pulka halva dagen. Helt slut!
    Men nu var jag ju tvungen att komm hit och kolla lite vad ni "pratat om" under dagen!
    BT är väldigt beroendeframkallande.
    Känner lite så med att det är svårt att tränga sig på i en tråd där många verkar känna varandra sedan länge...men verkar vara ett supertrevligt gäng, så tränger mig in ändå!
    Såg på ebay.se massor av tiaror med vintrigt utseende, vem det nu var som skulle ha vintertema och reflexer på sitt bröllop.
    Själv sitter jag och planerar badrum! Inte fullt så skoj som bröllop...men måste göras.

• sajberpillan

Angående planering; jag har klänning och slöja fixade ... gör saker lite i annan ordning än många andra!!
    Vårt färtema blir grått/ silver/ vitt...fast det är ett sommarbröllop vi planerar. Hoppas det ska funka ändå!
    Brudbuketten ska bestå av vita liljor, är ju så underbara!
    Ska nog försöka öppna ett speciellt konto vi med dit man kan lägga undan nån krona i månaden!
    Resa; vår drömresa är Australien och Asien...men blir nog inte det som bröllopsresa. Vill inte vara borta så länge från sonen och vet inte om jag vill ha han med på vår bröllopsresa?!
    Kanske en weekend på tu man hand, Barcelona eller Paris eller så.

• sajberpillan

syster_kristin: smart med guldtior! Många bäckar små...

• sajberpillan

anja74: klart du ska ha klänningen som DU vill! Din dag ( och lite din m2bs dag!) hihi.
    Knappast så många som använder sin brudklänning vid så många andra tillfällen. Det sitter ju rätt mycket "minnen" i klänningen så inget jag skulle gå på krogen i direkt!
    Men kanon att kunna få den precis som du vill!

• sajberpillan

hej hej
    passar på att smita in en stund medan sonen sover.

anja: svårt att hitta på ursäkt och få ihop det med att han ska vara finklädd.
    HJälpa en privatperson var bra...

Kollar igenom BTs budgetsidor...fast man försöker snåla på saker så kostar vårt bröllop ca 30 000. Känns som att man lika gärna kan "fläska på" då det ändå är så mycket pengar. Några tusen hit eller dit...

• sajberpillan

Norrsken: ggguuuuuuuddd så söta små valpar! Kan ju bli kär för mindre!

• sajberpillan

fy för hästar! Jag har svårt för dem...bits där fram och sparkas där bak och hala som tusan på mitten!
    Är helt klart fan av mindre djur, har en katt och skulle vilja ha en hund. Hade en Stbernhardstik förut, men var tvungen att sälja henne pga tidsbrist! Lilla Tjorven! (eller lilla och lilla, som en liten häst nästan! 65kg!)

• sajberpillan

så egentligen kanske jag gillar hästar; fast i hundkostym! hmmm... hihi

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare