Inlägg från: sajberpillan |Visa alla inlägg
  • sajberpillan

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

norrsken: hoppas det går bra och att du inte fryser fast! Fast -20 kan kännas mindre kallt än -5 om det blåser. Det kallaste jag varit ute och gått i är -42! DÅ stod luften stilla!

Anja: fy fasen vad trist. Hoppas du får dina saker ändå. Skitbutik!

• sajberpillan

ska genast kolla in pandurorean....
    tack för tipset Norrsken!

• sajberpillan

vårbrud: skickar massor me styrkekramar. Usch! Vad jobbigt. Det enda värre kan väl vara om barnet är död vid födeln eller föds och sedan dör. Men måste vara superjobbigt. Beklagar verkligen!
    kramar

• sajberpillan

jag är här en sväng. Tar ju ett tag att läsa igenom det som skrivits...

• sajberpillan

sitter här hemma och håller på att planera badrumsrenovering. Ska riva ner våtrumstapeterna och sätta in kakel och klinkers och golvvärme och hela kittet. Kasta ut toastol och annat...mycket att planera.
    Så just nu ligger vi lågt med giftasplanerna...men kan ju inte låta bli att gå in och kolla läget ändå! SEdan är ni ju så trevliga så måste kolla hur det står till!

• sajberpillan

norrsken: haha....märker efter ett tag att mycket handlar om samma saker som återkommer! Men skoj ändå att läsa. Gillar svammel! Får ju en del tips. Det här är som värsta brainstorming-forumet!

• sajberpillan

vårbrud: skönt att höra att det efter omständigheterna gick bra.

Det var väldigt lungt här i helgen. Håller alla på att städa?!
    Sitter och funderar om det är möljigt eller bara dumdristigt att ge sig på att göra maten till bröllopet själv?! Ska ha buffé och det kostar ca 160kr/pers. Blir ca 45pers. Har gjort mat tidigare till ca 30 pers men aldrig till bröllop utan bara vanlig fest. Nån mer som funderar i de banorna?
    Vill ju ha det extra fint och inte behöva stressa...får väl skriva en + och - lista!

• sajberpillan

jag är vaken!
    Vad händer idag då? Nån som ska göra nåt skoj?

• sajberpillan

Norrsken: jag och William ska ut och busa i snön tror jag. Fast här är det nollgradigt så kan bli en blöt historia att vara ute i snön!

• sajberpillan

hej
    Ingen som har PLUS-funktion på aftonbladet och har kollat in bröllopstipsen de har där? Nåt man kan ladda ner om man är plusmedlem. Vilket jag inte är...Tänkte om det var nåt att ha eller om det är samma som följer med många brudtidningar!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare