Inlägg från: sajberpillan |Visa alla inlägg
  • sajberpillan

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

ååhh, blir så avis när ni börjar boka ställen och kyrkor. Vi vet inte ens exakt datum än!
    Men vi hinner nog, bor ju inte i Sthlm så är ingen panik, men jag vill ha ett datum! Så man har nåt att längta till...att det blir på allvar liksom!
    Men en glad nyhet: jag har fått en som ska tillverka min drömtiara (som jag tjatat om) Det blir inte alls lika dyrt och hoppas bara den blir så fin som jag vill ha den!

• sajberpillan

norrsken: att vi inte bestämt datum beror på att vi funderar på att skaffa syskon. Om det går enligt önskeplanen så kommer ett syskon ijanuari, februari 2008, sedan beror det på hur snabbt jag går ner i vikt, hur länge jag ska amma mm...vill ju vara supersnygg på bröllopet. OM det inte blir nån liten i början av året så blir det bröllop och liten sen!
    Krångligt och svårt att förklara! hoppas du förstår lite i alla fall.

• sajberpillan

nennza: när jag såg min tiara visste jag att det var den jag skulle ha.
    Finns ju hur många fina som helst, men då jag inte vill ha nåt massa glitter på min så försvinner rätt många.
    Finns massor med fina på ebay.se för typ 60kr!

• sajberpillan

norrsken: dags att dra på sig en förkylning!?! låter inge skoj alls!!

• sajberpillan

jag är här!!
    smurfar runt lite.

• sajberpillan

gica: låter jättefint!
    vi ska ha vitt,svart (grått) och silver tror jag. hinner väl ändra oss 30 miljoner gånger till!
    vilken bröllopstidning är det ni alla köpt som var så bra? (orkar inte leta i tråden!) tänkte investera i en så man ser senaste trenderna...

• sajberpillan

lucy: tackar!
    tips till alal hemmapysslare: en sida med bröllopsbilder...
    hem.passagen.se/crackerman/

så har ni nåt att pyssla med under morogndagen medans jag sitter på jobbet!

• sajberpillan

gomorron, gooooomorron detta är Veiron i ottan!
    Ska strax iväg till jobbet. Resten av familjen sover så gott...suck! Fast fördelen är att jag abra jobbar till kl 12 och sen åker sambon iväg och jobbar.

ses under dagen 7sovare!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare