Inlägg från: InaHjärtarAdam |Visa alla inlägg
  • InaHjärtarAdam

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

MrsNyberg2B :
    min systers första tog 32 timmar att klämma ut!! så det kan ta tid...
    min barndomsvän däremot klämde ut sin första på sex timmar. på dom timmarha åt hon en hel pizza själv och tog en tupplur på två timmar. fattar inte hur människan funkar alltså... hon är gjord av stål!

• InaHjärtarAdam

drömbrud :
    jaaa -skäms på mej-
    heheh... det var inte planerat men mycket välkommet ändå.
    fick mej en sån chock i måndags när stickan visade plus att jag skrek rakt ut och nästan svimmade!!
    nu har jag lugnat ner mej och sambon likaså. vi ska skjuta upp vårt bröllop ett tag för bebisen kommer i slutet på november om allt går som det ska.

• InaHjärtarAdam

drömbrud :
    vi tänkte vänta tills efter bröllopet med att försöka skaffa barn, men resonerade lite så att blir det så blir det. nu blev det ju liiite fortare än vad vi hade trott!!
    det som gick fel var väl att vi inte skyddade oss överhuvudtaget. enligt familjelivs uträkningsgrej blev jag gravid lördagen den 10:e mars, men just det dygnet jobbade jag ett 29:timmarspass :D har nooooll aning om hur den här bebisen har kommit till ärligt talat. vi har inte ens haft sex i närheten av ägglossningen!

• InaHjärtarAdam

drömbrud :

tack:)

tjaa. en bebis verkar komma när det är så dags oavsett hur man planerar.. hehe..
    den är redan egensinnig och otålig;)

• InaHjärtarAdam

lycka till alla som ska göra högskoleprovet!!

• InaHjärtarAdam

hallåå!!
    nu har jag varit inne i sthlm hela dagen och sprungit i affärer. köpte två topar från gina tricot som jag nog kan växa en hel del i. köpte sju par nya trosor, hehe.. och ett par örhängen. kan man ju få unna sej emellanåt.
    men jag tänkte, det är ju flera härinne som ska ha ballerinaskor till bröllopet, det fannsa jättefina såna på dinsko. ett par vita med sidenband som man knyter en bit upp längs benet!
    gå och kolla på dom, dom var fina och billiga!

• InaHjärtarAdam

godkväll allihopa!
    vi har bestämt oss för att gifta oss midsommar 2008 nu istället, när vår bebis är 7 månader:)
    det var ju egentligen då vi från början hade tänkt gifta oss, så det låter bra. vi kör på det nu.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare