Inlägg från: InaHjärtarAdam |Visa alla inlägg
  • InaHjärtarAdam

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

~Norrsken~ :
    kanske nått lite mer i silke eller så tänker jag. det skulle jag vilja ha. men jag tänker inte springa gatlopp för att hitta det. det får bli vad det blir typ.
    läste just på familjeliv att det verkar vara okej att äta sushi när man är gravid. ooooh vad jag är glad nu! det ska jag bannemej äta ikväll!

• InaHjärtarAdam

~Norrsken~ :
    njaa, det är nog inte bra att äta för mycket fisk heller. men nån gång ibland iallafall. hade det varit helt fritt fram så kunde jag äta det varje dag! :D

• InaHjärtarAdam

~Norrsken~ :
    flyttar du hit får du bli en van sushiätare med mej:D

• InaHjärtarAdam

lucy:
    njaa. jag vet inte.. jo dom är väl rätt kantiga. :) men inte kantiga så att dom känns kantiga. eller hur man ska förklara.

• InaHjärtarAdam

~Norrsken~ :
    det är enkelt i södertälje - det finns bara ett som är bra:D
    där serverar dom som tur är den bästa sushi jag har ätit! ååh, jag ska övertala adam att äta sushi idag! ska ringa honom nu, hehe..

• InaHjärtarAdam

Lucy_ :
    självklart!
    se till att äta med nån som kan hur man ska göra bara. annars kan det bli lite fel och för starkt!! ta bara LITE wasabi (den gröna klicken) och blanda ut i soya så fördelas wasabin bättre över sushibiten när du doppar den i soyaskålen.
    jag personligen gillar inte bitar med räka, ägg eller tofu på.
    däremot äääälskar jag laxen, avocadon, krabban och sjögräsrullarna!

• InaHjärtarAdam

blivandefruandersson08:
    sushi är himmelskt!
    det bästa med sushi är att det är nyttigt och man känner sej aldrig äckligt mätt efteråt som när man klämt en pizza..

i södertälje finns ett ställe, vet inte vad det heter men det ligger längst upp u lunahuset. det är japaner som äger stället. kostar 65kr för misosoppa och 9 bitar. då brukar man få välja lite vilka bitar man vill ha.

• InaHjärtarAdam

Lucy_ :
    kanske kan prova dom färdigpackade som finns att köpa i affären? jag har aldrig smakat dom så jag kan inte uttala mej egentligen. det kanske är dålig sushi.
    just det. nej, testa inte dom:D
    bättre att äta BRA sushi från början!

• InaHjärtarAdam

wiihii, snart ska jag åka till barnmorskan!

har tuuusen frågor jag vill ha svar på..
    har ju inte direkt gjort det här innan så jag är lite nojjig att jag ska göra nåt fel så att det går illa.

• InaHjärtarAdam

~Norrsken~:
    ja det är klart. men mina frågor rör lite sånt som vad man får/inte får äta, om jag kan fortsätta bada sådär jättejättevarmt som jag brukar, hur det är med sex o så osv..
    sen har jag haft två missfall innan så jag är himla rädd att det ska hända igen...

• InaHjärtarAdam

ni e så söta alla härinne som orkar lyssna på mina nojjor om bebisen:)
    TACK!!

nu har jag målat naglarna och ska strax ge mej iväg!
    kram på er. kommer in eftermiddag och berättar hur det gick!

• InaHjärtarAdam

gonatt lucy:)

inskrivningen gick jättebra idag. gjorde utin- och blodprov och alla visade bra värden. phuu..
    nu väntar vi bara på att tiden ska gå och den mest kritiska tiden ska gå över.

• InaHjärtarAdam

här blåser det också jättemycket. fick sand i munnen för det blåste så mycket när jag gick från skolan, eeew!

nu ska jag iväg till jobbet. liiite jobbigt för ingen vet om min lilla hemlighet om vad som kommer i november och jag får jobba på som vanligt med att lyfta grejer och bära påsar och sånt.. men jag försöker slingra mej ur dom situationerna.

• InaHjärtarAdam

Lucy_ :
    det gick jättebra idag:) har bakat påskbröd och dansat salsa med en boende, hehe.. och det får jag dubbelt betalt för! :D
    och du förresten, det är kvällen nu!!! vill se bilder för jag är sååå nyfiken!

• InaHjärtarAdam

norrsken:

åååh fyfarao vad kul!!!!!!!!!!!! :D
    wiiihoooo!!!!

• InaHjärtarAdam

jättefin klänning lucy!
    har du kollat på ballerinaskorna på dinsko, dom vita med sidenband..

tips till er alla, på indiska hittade jag idag en jättefin "brudväska". i ivory med broderade glaspärlor på. fantastiskt fin och kostade bara 99kr! jag köpte inte den för jag köpte godis för alla pengarna istället;)

• InaHjärtarAdam

usch, jag har verkligen så tråkigt som man ska ha på långfredagen... :(
    adam jobbar och jag sitter själv hemma och pluggar! bläää vad tråkigt jag har!

• InaHjärtarAdam

ha det så bra nu alla brudar! vi åker till göteborg om några timmar. först ska vi baraa packa, städa och äta indisk mat!!
    gullegull på er så kommer jag tillbaka på söndag!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare