• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • drömbrud

Vääääääääääääääääääääldigt konstigt!

• Pumpkin

Ja när kollar dom egentligen att man är medlem i Svenska Kyrkan?

• MrsNyberg2B

Bra fråga, Norrsken, det funderade jag också över.. Om det räcker med att man säger det själv, så verkar det ju inte så knepigt att fixa den biten i så fall...

• Snart_FruL

Är så glad fick bokningsbekräftelsen från Malins skafferi idag! Vi har redan skickat iväg betalningen och skrivit under bokningsbekräftelsen, så imorgon ska den postas tillbaka.

Det är det första stora som är klart, förutom att fråga m2bs kusin om hon vill viga oss (vilket hon blev jätteglad för) känns så rätt. Vi var på hennes prästvigning i somras och hennes bröllop sommaren dessförinnan.

Tänk att man kan bli så glad över att betala en räkning!

• Maggies

Snart_FruL: Låter toppen! Så roligt att det går framåt.

• MrsNyberg2B

Har hittat små rispåsar i vinrött - perfekt antal och allt på tradera, då blir man också glad och betalar gärna!

I övrigt fortsätter jag min neggodag i god (?) negativ anda...

• Mysan98

Hej tjejer. Long time no see... Har nu lyckas läsa mig igenom allt - ni är hopplösa som skriver så mycket ;) Så duktiga ni är som har plannerat så mycket. Vi har legat ganska lugnt ett tag. Dels beror det på att min karl har jobbat så väldans mycket medan jag knaprar piller för min depression för glatta livet. Känns lite tungt och jobbigt att ta en massa beslut just nu. Vi har dessutom funderat på att kanske skjuta lite på bröllopet av just dessa skäl, men samtidigt så vill jag ju inte!! Så planerandet får fortsätta i sin egna takt oavsett att vi kanske "borde" hålla ett högre tempo.

Vi har i alla fall bestämt ett par småsaker. Vi har ju temat snöflingor och vi valde färgerna vitt, blått och silver. Problemet är ju att rosa och brunt är såååå fint ihop och jag är en ganska rosa tjej :) Men rosa och brunt tillsammans med snö kändes inte helt rätt och framför allt - var hittar man rosa och bruna snöflingor någonstans???? Av en ren slump så snubblade jag över papper med snöflingor som just gick i rosa och brunt och jag blev sååååå glad!!!! Så nu är det rosa och brunt som är våra färger

Nästa sak vi har bestämt är hur våra bordsplaceringar ska se ut. Vi har inte velat haft några konventionella eller vanliga placeringskort och det har varit en svår nöt att knäcka. Men till sist kom jag på det - reflexer som är formade som snöflingor!!!! Till saken hör dessutom att jag och min karl alltid brukar gnälla på folk som inte har reflexer på sig. Vet inte hur många gånger jag nästan kört på människor för att de inte syns. Så då slår vi två flugor i en smäll :)

Välkommen ni nya som jag inte har sett förut :) Misstänker att vi bara kommer att bli fler ohc fler ju närmare 2008 vi kommer.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare