Inlägg från: MrsNyberg2B |Visa alla inlägg
  • MrsNyberg2B

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Bara att vänta in resultatet klockan 17 nurå. Jag kan tyvärr inte säga någonting om hur det gick - känner mig alldeles tom. Jag vet inte ens om jag vill veta hur det gick, eller om jag kommer tänka att jag är dum i huvudet resten av kvällen... "Ångest, ångest är min arvedel, min strupes sår, mitt hjärtas skri i världen". Men jag ska iaf gifta mig även om jag får 0,1.

• MrsNyberg2B

Gjorde ni två NOG? Vi gjorde två LÄS. Det gick jättebra på den första - som var den som inte räknades. Den andra vet jag inte. Blev lite stressad på slutet...

• MrsNyberg2B

Nja, egentligen vet jag inte om jag VILL kolla, men tänker att det väl är lika bra att bita i det sura äpplet. Annars kommer jag bara fundera på det hela tiden, då är det bättre att veta att man är kass direkt.

• MrsNyberg2B

Norrsken - det trodde jag med! Tydligen inte då.. Det var ju intressant att få veta det! Well - om man ska veta eller inte, vad som är bäst alltså, vet jag egentligen inte. Det känns lite som pest eller kolera, tycker jag.

• MrsNyberg2B

Herregud vad jag är dålig på matte!!!! Hade det inte varit för den biten så hade jag nog kunnat få ganska okej resultat... 1,2 enligt normeringen på studera.nu. Sådär bra, kan man tänka - fast inte omöjligt dåligt.

• MrsNyberg2B

Nej - det är ju från tidigare prov, vad det legat på då. Så det kan ju bli både högre och lägre. Förmodligen lägre...

• MrsNyberg2B

Äh - drick lite vin, så kommer du att våga snart..

• MrsNyberg2B

Norrsken - Ska vi bilda en klubb eller?? Jag hittade den på studera.nu och så på de gamla övningsproven, på resultatdelen så står det hur det var 2004 (om man väljer övningsprovet från 2004)

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare