Inlägg från: InaHjärtarAdam |Visa alla inlägg
  • InaHjärtarAdam

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Lucy_:
    vad vi vet så har ingen någonsin haft den här musiken i samband med ett bröllop och adam vill så gärna att vi blir först så därför är den så hemlig att inte ens familjen - och däribland mamma!!!- vet om den.

• InaHjärtarAdam

vi har inte fått några presenter. eller jo det kanske vi fick. det var ju jul i samma veva så min familj vävde väl in alla presenter på samma gång. eller nått. jag vet att mamma pratade om förlovningspresenter iallafall.. men ni vet.. jag orkar inte alltid lyssna när hon pratar ;)

åååh vad skönt det är med en sovmorgon! har varit hemma från skolan igår och idag pga att jag är grymt förkyld. det är faktiskt första gången på typ fyra år som jag är det!

och jag måste också slänga mig in i debatten sex eller inte sex innan man gifter sig. för egen del så har jag väl tjuvstartat rätt mycket kan man väl erkänna.. men det är jag faktiskt glad över. om jag bara hade haft adam och han bara hade haft mig hade vi ju visserligen kunnat intala oss att vi är bäst för varandra på alla plan, även sexuellt. men nu när vi har testat andra så VET vi att det är så, iallafall jämfört med det man har varit med om innan. jag tror det har varit bra för mig att ha lite att jämföra med, då jag alltid måste testa olika grejer och sen handplocka det allra bästa;)

• InaHjärtarAdam

och ja jut det, jag håller också med i anjas superlånga inlägg;)

• InaHjärtarAdam

jag tror att vi har fått en förlovningspresent av min biologiska mamma!! (hon fick inte veta om förlovningen förrän i måndags eftersom jag vart seg att skicka brev om det till henne) den ligger o väntar på att bli hämtad nu på okq8... JAG ÄR SÅÅÅ NYFIKEN!
    och adam slutar inte förrän tre!

• InaHjärtarAdam

~Norrsken~ :
    ja, fast väldigt sporadisk.. hon är lite jobbig nämligen.. hehe.

• InaHjärtarAdam

~Norrsken~ :
    ja för att dra en lång historia på ett snabbt vis;

hon adopterade bort mig efter att jag hade varit i fosterhem sen sex dagars ålder. jag fick inte veta någonting om det förrän jag var nitton år. alltså har hon bara funnits i mitt liv i knappt fyra år. detta är för henne ett stort svek från mina föräldrars sida och hon ångrar att hon adopterade bort mig. hon anser att mina föräldrar inte varit bra föräldrar och hon tycker att det är deras fel att jag har varit mobbad i skolan i alla år.
    jag i min tur kontrar då med att mina föräldrar har gjort det bästa dom har kunnat och alltid velat göra det som var rätt - även om det ibland har blivit fel.
    dessutom är hon superreligiös och tycker att det mesta jag gör är ogudaktigt (som att laga mat på söndagar bland annat)
    detta har skapat en del spänningar oss emellan och vi gör inget annat än käftar i våra brev... fast ändå kan vi inte låta bli att höras eftersom vi ändå har ett slags band till varandra. hon bär ju på svar till många frågor jag vill ha reda på och jag i sin tur är den efterlängtade och högt älskade dottern som hon vill ha en bra relation till.... ojojoj.. det här blev snurrigt, men så ligger det till i stora drag.

• InaHjärtarAdam

Lucy_ :
    ja hon kommer på bröllopet. men vad hon inte vet... och jag vet inte om jag vågar tala om det för henne eftersom hon säkert blir sååå arg när hon får reda på det, är att jag INTE vill bjuda hennes andra barn och alltså mina halvsyskon....
    usch, är skitnervös över att behöva tala om det sen. hon lär ju märka det för eller senare.

det är två halvbröder som bor i göteborg. jag har inget gemensamt med dom förutom att vi är födda av samma mamma. dom är bara bittra och rasistiska i sina uttal och jag kommer inte alls överens med dom. blää..

• InaHjärtarAdam

Lucy_ :
    jag tycker inte heller att det skulle vara nåt problem. men för min biologiska mamma så är ALLT ett problem!

• InaHjärtarAdam

Lucy_ :
    ja på ett eller annat sätt så ordnar det sig ju. :)
    nu är det bara typ en kvart kvar tills jag ska iväg och hämta paketet!! nyfiken!!!

• InaHjärtarAdam

hej alla. min sambo sa nyss att han ville gå o lägga sej . javisst sa jag, jag ska bara säga gonatt till dom på BT :D
    jag är nog inte klok... hehe

kan berätta att vi fick en förlovningspresent idag skickad från min biologiska mamma i finland! det var två söta muminmuggar med mumin och snorkfröken på och två små skedar med dom på också. plus massa chokladpraliner som vi ska ha i vår ittala-skål som vi fick av henne i julklapp. såå fina grejer:)

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare