• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • Brud 2008

Grattis Norrsken och MrsNyberg2B, 1,3-1,4 är ju jättebra! Och det brukar inte ändra sig så mycket mellan åren, jag har gjort högskoleprovet två gånger, och båda gångerna fick jag det jag räknade med efter att ha tittat på gamla tabeller...

• InaHjärtarAdam

hallåå!!
    nu har jag varit inne i sthlm hela dagen och sprungit i affärer. köpte två topar från gina tricot som jag nog kan växa en hel del i. köpte sju par nya trosor, hehe.. och ett par örhängen. kan man ju få unna sej emellanåt.
    men jag tänkte, det är ju flera härinne som ska ha ballerinaskor till bröllopet, det fannsa jättefina såna på dinsko. ett par vita med sidenband som man knyter en bit upp längs benet!
    gå och kolla på dom, dom var fina och billiga!

• vårbrud2008

Nu har vi grillat, druckit vin och sitter för tillfälligt och njuter och vilar ner maten i vårt underbara uterum. Sonen leker snällt för en gångs skull och vi har det bra.

Har varit på kyrkogården och kollat in minnesgården där vår andra son numera ligger. Inte kanske den vackraste minnesgården men det kan man ju ändra på om man köper lite blommor och sätter dit regelbundet. Känndes i alla fall bra att gå dit med sonen. Det blev en promenad på 1 timme och det var så skönt med tanke på vädret idag som har varit kanon. Tog en kopp kaffe hemma hos en kompis på vägen hem och det var ett tag sen vi sågs, så det var också trevligt.

• Maggies

MrsNyberg2B: Jo, man kan ändra sin anmälan än så länge.

Det gick faktiskt riktigt hyfsat för mig idag. Har 1.6 enligt normeringstabellen för hösten -06. Poängmässigt så skrev jag bäst av alla gånger den här gången. Men nu blir det då ingen fler gång. DTK gick urkasst för mig. Tycker att den brukar funka relativt bra. LÄS gick bäst, konstigt nog. Tycker att jag brukar vimsa bort mig ordentligt där. NOG gick sådär. ELF gick också rätt bra och ORD gick riktigt bra för att vara jag. Nåja, nog om det. Nu ska här sökas utbildning!

• Maggies

InaHjärtarAdam: Åh, tack så mycket för tipset! Måste kolla Din Sko nästa gång jag får möjlighet.

• Maggies

vårbrud2008: Låter som en bra dag.

• vårbrud2008

Lucy_
    Det har faktiskt varit en mycket bra dag. Det var ett tag sen jag hade en bra dag tyvärr. Men såblir det när man inte mår bra.

Nu sitter vi i uterummet med värme och levade ljus och planerar till bröllopet. Vi har även kors i taket övat bröllopsvalsen. Helt otroligt, det börjar lossna.

Har din klänning kommit föresten?????

• Maggies

vårbrud2008: Skönt med bra dagar emellanåt som förgyller vardagen när man känner sig lite nere annars. Hoppas du får fler såna dagar!

Jag hoppas att jag får den på måndag. Hur länge måste du vänta på din?

• vårbrud2008

Lucy_
    Ja, jag känner nu att jag måste ha bra dagar lite då och då för att hålla mig flytande. Det är verkligen skit på jobbet så det är mest det man tycker är jobbigt just nu.
    Missfallet finns där hela tiden men det får man lära sig leva med och vi försöker och hoppas att ett syskon kommer snart igen.

Jag skickade iväg ett mail till 1koo och klänningen ska bli klar denna veckan och sen ska den skickas nästa vecka. Så jag hoppas att den finns här hos mig om en vecka. Spännande!

• Maggies

vårbrud2008: Skönt att höra att du trots allt är på rätt väg. Svårt när det är jobbigt på arbetet bara.

Så roligt!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare