• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • Naura

Halloj brudar!!

Hoppas helgen har varit bra, har inte varit in här så mkt. Hoppas även det gick bra för alla på högskoleprovet o tentor ni som skrev, själv har jag tenta på onsdag som jag hoppas mkt på. Efter den åker vi på påsklov upp till haparanda!

Har försökt göra inbjudningskort och vigselprogram i helgen. Bara prototyper, olika varianter osv. Är väl inte sådär jätte nöjd med nån utav dom, men det tar väl sig med tiden. Man får fler ideer osv. Ska ta med alla till mamma så hon o syrran får se o säga vad dom tycker oxå.

Annars händer väl inte så mkt...har gått ner 0.6kg sen förra måndagen, och äntligen tordes jag prova mina "smal jeans". Dom som varit försmå i evigheter och som jag bara väntat på att få använda igen...och tänkasig, idag så gick dom på mig! Lite trånga ännu, men ändå fullt användningsbara. Härlig känsla! Har nu gått ner 5kg totalt (el 4.7) iår, och har väl ungefär lika mkt kvar. Sen är jag nöjd! Bara o kämpa på!

• Jenny_Åland

Naura: jag nådde min drömvikt idag :) Har inte vägt såhär på flera år. Även jag har kommit i smaljeansen nu och blivit mycket smalare. Känns jättebra :D

• MrsNyberg2B

Norrsken - Ah, det blir kanske lite långt.. Det blir ju en bit om man ska pendla.

Naura - Vad bra att du lyckas gå ner! Och kommer i jeansen! Själv kunde jag inte låta bli tre chokladbitar idag - dumt, tyckte jag, som skulle köra lite nyttigare livsstil nu ett par dagar innan påsken kör igång och det blir påskägg och fika och godis och tårta och grejer då vi är hos svärisarna. Min svärmor är drottning i köket nämligen, och svärfar fyller 65 så det blir ju inte bara en enkel lunch med potatis och kokt fisk direkt..
    Du kommer säkert hitta på fler alternativ till dina kort, det är ju när man gör dem man kommer på nya idéer efterhand. Det är nog bra att göra ganska många, så att man kan välja...

• Pumpkin

Naura och Jenny_Åland:
    Grattis till viktnedgången! Det är en så skön känsla när man kommer i ett plagg som man haft som mål - känner igen det från i somras!

MrsNyberg:
    Jo, det kan bli lite drygt att pendla faktiskt... I och för sig tar det bara en timme ungefär och kostar 73kr enkel väg...

• Pumpkin

Tjoho, det kanske inte är omöjligt ändå att pendla Södertälje - Uppsala! 1 timmes tåg enkel väg, och ett pendlarkort med 10 resor/månad för 450kr!

• Pumpkin

Okej, 672kr då för kortet jag nämnde ovan. Ändå helt OK.

• Brud 2008

En timme är helt klart överkomligt, jag pendlade själv en timme där jag bodde innan, trots att jag bodde i göteborg där skolan ligger :)

• Pumpkin

Ja en timme känns inte som något ovanligt faktiskt, och det kan det väl vara värt för en utbildning. Framförallt när det är tåg - då kan man ju läsa på tåget!
    Pendlade till Piteå förra året, det tog också en timme enkel väg. Men då var det buss, och eftersom jag lätt blir åksjuk på buss så kunde jag inte plugga medans jag åkte + Att bussarna gick jättedåligt, började man 9 så fick man åka 05.40

• Maggies

~Norrsken~: Så härligt att det skulle gå att pendla!

Naura & Jenny_Åland: Kul med viktnedgången.

MrsNyberg2B: Har det ungefär som du hemma hos blivande svärmor och svärfar. Mat, fika, mat, godis, fika...

• Pumpkin

Lucy_:
    Ja, det var upplyftande faktiskt!

Lär bli en hel massa mat, godis och fika hos oss också under påsken. Brukar bli så när vi träffas hela familjen hos mormor och morfar, vi tycker om god mat allihop

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare