• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

vårbrud: Nja, mars låter lite tidigt? Uppehållen brukar ju vara bra mycket längre än så menar jag...

MrsNyberg2B: *Fniss* Det var ju ganska lustigt att det poppade upp i mailet till honom Är han en trist singelsnubbe som bor hemma hos mamma?

• Pumpkin

Jag har vaknat, men har haft medlyssnare hela morgonen

Vad gäller Grey's Anatomy så har jag faktiskt inte följt det förut, men nu dom sista avsnitten har jag inte kunnat hålla mig borta. Och ja, han såg verkligen DÖD ut, helt otroligt sminkat!

Att Gilmore Girls har börjat är ju toppen, I love it! Dock har jag sett nästan hela den här säsongen (kunde inte hålla mig) men sitter lik förbaskat där på tisdagskvällarna i alla fall

Så vad händer idag då? Själv ska jag åka till lilla mamsen i eftermiddag och vara där över helgen!

• Pumpkin

Ina: The 4400 var ju superbra i början, men sen har jag slutat kolla på det. Desperate Housewives har jag lessnat på, likaså OC. Men CSI som börjat med nya avsnitt är ju bara SÅÅÅ bra Sen är ju One Tree Hill en favorit, men även det har jag sett lååångt före Sverige

• Pumpkin

Lucy_: Har ni inte berättat för dina föräldrar än?

• Pumpkin

Lucy_: Ah, men jag tyckte jag uppfattade att ni hade berättat för föräldrarna om datumet i augusti? Jag kanske missuppfattade

Själv vet jag inte hur vi ska göra med berättandet. Vill ju egentligen berätta om datumet för både mamma och moster nu i helgen, men samtidigt så känns det så avlägset och som att jag skulle vilja ha nånting mer konkret (typ ort åtminstone) klart innan dom får veta... Berättade för tärnan igår i alla fall, kunde inte hålla mig

• Pumpkin

Jo, det är mysigt att berätta för andra, helt klart. Men det känns som att jag vill ha nånting MER att berätta, innan jag berättar. Annars känns allt så luddigt på nått vis...

• Pumpkin

Men samtidigt så vill man ju bara bubbla ur sig ALLT på en gång helst

• Pumpkin

Bubblat idéer har jag också gjort, men jag har inte sagt nått om när det blir Och min mamma tycker DEFINITIVT att jag är knäpp

• Pumpkin

Jaja, vi får väl se om jag berättar i helgen. Kanske ska vänta tills efter Lasses intervju i Göteborg...

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare