2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
Snart_FruL: Härligt!
Snart_FruL: Härligt!
Ina: IKEA!
Jo, dom ska ge fasiken i att arrangera om sånt som dom inte förstår sig på! I sovrummet har vi röda toner, och har också haft röda ljuslyktor, men se då fick lille herrn för sig att det var julpynt - så han bytte ut röda lyktor mot blå, gröna och turkosa! Det passar INTE
Snart_FruL: Som sagt, skönt att ni är överens
Ina: Du kan ju alltid kolla tapeter på nätet, där går det att "provtapetsera" ett rum också så man får se hur det ser ut
www.eco.se
www.borastapeter.se
Snart_FruL:
Ina: Pajpettofflor = paljetttofflor eller?
Indiska är min favvoaffär när det gäller inredning också, nästan alla våra ljuslyktor är därifrån
Ina: Haha, pajpettofflor var ett ganska sött ord tycker jag
Jag har också drömt om ett sånt där sammetsöverkast från Indiska, men som sagt, 2000kr är liiite väl mycket pengar. Så jag köpte ett fint "siden"överkast i mörkrött med pajpetter ( ) på och jag älskar det! Sååå fint!
Haha, Lucy_ dödade tråden igen
Nejdå, jag var tvungen att stänga ner internetfönstret eftersom min chef blev lite sur på mitt surfande. Fattar inte varför, vi hade INGENTING att göra!
Tokdött ikväll
Själv ska man gå och lägga sig, ska visst skjutsa herrn till flygplatsen imorgon bitti - planet går 06.15 Får se om jag orkar gå till jobbet sen eller inte, har känt mig lite hängig i två dagar nu. Men jag får sån grym ångest när jag stannar hemma - förlorar ju massa pengar
Nennza: Spännande!
Tack för att du håller tummarna, jag själv håller tummarna så att dom nästan blir blåa. Men jag fick ett oroande samtal nyss där Lasse sa att han visste inte om han var så himla peppad, och det var ju så jobbigt och dyrt med flytt bla bla bla. Sa åt honom att inte tänka så långt, utan bara göra ett bra jobb på intervjun. Resten tar vi sen och blir han erbjuden jobbet så går det ju att tacka nej. Så jag hoppas att han kämpar, för vår skull åtminstone