2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
vårbrud2008: Usch så jobbigt med magsjuka! Hoppas ni kryar på er snart, även om jag förstår att det skulle vara härligt att slippa kalas hos svärmor och bara vara hemma och mysa Kommer ni inte överens?
vårbrud2008: Usch så jobbigt med magsjuka! Hoppas ni kryar på er snart, även om jag förstår att det skulle vara härligt att slippa kalas hos svärmor och bara vara hemma och mysa Kommer ni inte överens?
vårbrud2008: Så tråkigt Mina svärföräldrar är ganska annorlunda från min familj, men det beror nog mest på åldern (hans föräldrar 61/63, min mamma 40 och hennes sambo 34). Men jag trivs jättebra med hans föräldrar!
madlin: Jo, hon är jättesnäll! Och duktig på att baka tårtor, hon gjorde till sitt eget bröllop och dom var helt himmelska!
vårbrud: Ja, det är som sagt trist. Men förhoppningsvis känns det lättare eftersom det alltid varit så och hon kanske är så mot alla?
vårbrud: Men usch så trist Nåja, ni får glädjas åt din familj istället
MrsNyberg: Det där med pajen låter som nått min svärmor skulle kunna göra också Och ananaspaj är ju himmmmlans gott! Gjorde faktiskt krusbärspaj hemma hos mamma i helgen, efter svärmors recept - min favvopaj! Men den blir helt klart godare när svärmor gör den
MrsNyberg: Ja, tipsa henne om krusbär - det är MUMS! Men som sagt, ananaspaj är inte heller fel, inte alls
Ina: Städat heeeela lägenheten? Den är ju inte så stor
Jag längtar tills ikväll, men bara för att det är Gilmore Girls
Åååh, så sugen jag blev på fikabröd nu
Tur att jag hade kexchoklad!
Ina: Härligt! Sambon hade minsann städat vår lägenhet i helgen, men av nån anledning har han flyttat på möbler och plockat undan ljuslyktor och satt dit andra, så nu måste jag ordna upp det oxå