2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
vårbrud: Då vet du hur jag har det Sambon tränar/spelar jujutsu, rinkbandy och innebandy. Utöver det åker han mycket längdskidor, springer och tränar på gymmet. Helt hopplöst
vårbrud: Då vet du hur jag har det Sambon tränar/spelar jujutsu, rinkbandy och innebandy. Utöver det åker han mycket längdskidor, springer och tränar på gymmet. Helt hopplöst
Skönt att du mår bättre idag förresten!
Godmorgon tjejer! Här sitter man fortfarande i morgonrocken och orkar knappt lyfta huvudet från soffkudden. Skulle inte ha gått på den där festen igår
Dans har jag också funderat en del på. Jag och min sambo KAN verkligen INTE dansa ihop, det blir bara katastrof! Vi har försökt med både bugg och foxtrot och vals, och han är helt värdelös på att dansa! Kanske är jag som ställer för höga krav eftersom jag tävlingsdansade när jag var yngre, men ändå Tror det blir en tryckare för oss i alla fall...
Lucy_: Haha, roligt med lite såna där AHA-upplevelser - det ÄR faktiskt på RIKTIGT
madlin: Bor ni på en liten ort eller? (Du kanske har berättat, men mitt minne är ofta som en guldfisks )
Vad har du tävlingsdansat i?
Lucy_: Jag är faktiskt inte ett dugg morgonpigg på helgerna och det kan jag erkänna utan problem Vaknade första gången vid 10.45 men klev upp 11.30 typ
Har tävlingsdansat i hiphop och folkdans (udda kombination)
Ina: Då ser vi framemot en Extreme Makeover - Home Edition a´la Ina och Adam
Halv nio?! Så tidigt går jag aldrig upp om jag inte måste, oavsett en flaska vin kvällen innan eller inte
Lucy_: Ja att sova till 12 tycker jag också är slöseri med tid, men till halv 10 sover jag gärna i alla fall Idag önskar jag att vi inte hade varit ut igår så att vi hade kommit upp tidigare idag, för egentligen är det massor som skulle behöva göras...
madlin: Tufft, har du haft nån av domarna i Let's Dance som domare på nån tävling då?
Ja, jag och madlin får damma av kunskaperna och ha kurser tillsammans - snacka om bredd! Cha-cha-cha, slowfox, rumba, hiphop och folkdans
Lucy_: Ja, egentligen är det ju ALLID mycket att göra. Men jag brukar vara ganska bra på att koppla bort det, eller ännu värre - totalt glömma bort allting som jag tänkt att jag ska göra. Minne som en guldfisk
Ibland är det det
madlin: Ah, tänkte inte på det med åldern
Jag har svårt att sitta still när det är Let's Dance jag också Saknar verkligen dansen, hade aldrig slutat om vi fortsatt bo där jag växte upp. Men i och med att vi flyttade till Uppsala så vägrade jag dansa, och sen har det aldrig blivit att jag tagit upp det igen...