• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Ina: Fast det behöver ju inte vara dyrt för att det inte är charter, letar man på rätt ställen så kan det rentav bli mycket billigare Sen är det samma sak där - först låga priser, sen stiger dom ju närmare man kommer, och sen blir det billiga sista minuten-priser

• Pumpkin

Lucy_: Jag bodde där från att jag var 11 tills jag var 17 och flyttade ut till internatskolan. Men det är liksom mitt hem, precis som Härjedalen (0-10 år) är

• Pumpkin

Lucy_: Jag tror anledningen till att jag saknar Uppsala så mycket nu är att jag kan se en liten möjlighet att vi flyttar dit. Lasse har ju som bekant sökt jobbet på Chalmers i Göteborg (vi får svar den här veckan) men han skickade samtidigt in en ansökan till Ericsson i Kista (han jobbar ju på Ericsson här nu) och det jobbet vill han allra helst ha. Får han det så kommer vi bo i Uppsala så får han pendla till Kista

• Pumpkin

Ina: Jo det är en djungel!

• Pumpkin

MrsNyberg: Usch, jag vet hur det där känns! Var ju hemma förra veckan av samma anledning, dock sa jag till jobbet att jag var förkyld eftersom psykisk ohälsa tydligen inte räknas som "riktig sjukdom" här...

Japp, Pandurorean är igång - skynda fynda!

• Pumpkin

Lucy_: Ja, visst är det illa. Riktigt illa faktiskt.

MrsNyberg: Lasse erbjöd sig att ringa och sjukanmäla mig förra veckan, för jag grät så fort jag tog telefonluren, men till slut ringde jag själv ändå... Jobbigt när det är så

Nej, påskgrejer har man ju inte överflöd av direkt

• Pumpkin

Cia-bruden: Att kunna hyra klänning där är inget jag skulle räkna med om jag var du... Vad vill du ha för typ av klänning?

• Pumpkin

madlin: Jo det är roligt att blogga, dock tryter min inspiration just nu Men som sagt, bara jag känner mig lite mindre stressad och mer välmående så ska jag sätta igång igen!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare