• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Cia: + / - är alltid bra. Vad har du grubblat över?

• Pumpkin

Cia: Vet vad du pratar om... Jag satt nyss och kollade på Gilmore Girls och började gråta, då har det gått för långt

• Pumpkin

Cia: Du kommer vara ett nervvrak då

• Pumpkin

Cia: Det kommer bli synd om min sambo också när det är dags för oss

• Pumpkin

Jag har redan slutat med mina tack och lov

• Pumpkin

Att jag slutade hade ju ingenting alls att göra med barnproducering faktiskt, jag vill inte ha barn än på nått år. Men jag är grymt nöjd att jag gjorde det! Men alla är vi olika

• Pumpkin

Har förstått det Personligen föredrar jag andra preventivmedel än hormoner fram tills det är dags. Men när det väl är dags så kommer det bli så roligt!

Nej, nu ska jag göra mig i ordning för natten och krypa ner i sängen. Det har varit en lång och händelserik dag.

Natti natt!
    Kram

• Pumpkin

Ina: Ajdå, Adam ligger risigt till alltså

• Pumpkin

MrsNyberg: Precis!

Blev så frustrerad på Lasse igår. Han läste vad jag skrivit i bloggen, sen sa han bara "men nu är det bra igen!" varpå jag bara stirrar på honom misstroget. Sen sa han ingenting mer om det på hela kvällen. Han verkar liksom inte fatta att jag mår dåligt! Eller så vet han inte hur han ska bete sig... Jobbigt i alla fall

gica: Jo, det är ju himla otäckt när sånt där händer, men jag mår bra nu. Lite har det satt sig på huvudet dock, kände mig lite osäker när jag körde hem igår och imorse när jag skulle gå över gatan blev jag livrädd när jag såg/hörde att bilen som kom inte fick stopp på bilen riktigt. Men men, det går över.
    Hehe, det där med planeringen och att komma fram till att man inte har nått att planera vet jag hur det känns

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare